یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

شکار

به قولی، حساب کار ما شده حساب شکار و خرس و گلوله​ای که هر دفعه به خطا می​ره.

نمی​دونیم خودمون هم که با این اوضاع، اگه نشونه​گیری بلدیم، بالأخره اومدیم شکار یا اومدیم که ... ؟

نظرات 7 + ارسال نظر
رهگذر یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 06:28 ب.ظ http://rahgozare90.blogfa.com/

اگه خرس رو زود شکار کنید که کارتون تمومه :) باید شکار طول داشته باشه تا کیف شکار هم حس بشه!

من هم می‌ترسم که شکار طولانی بشه!

خسرو یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

به شکار چه رفتی؟
شاید دوربین اسلحت کجه؟

شکار آهو!

خسرو دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 11:21 ب.ظ http://bidalil.blogsky.com

اهو رو که شکار کردی بردی که ؟ رفتی دنبال دومی؟

نه فعلا خوابم

بدون شرافت جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

اول: با این کامنت یاد منظومه استاد اخوان افتادم که واقعا شاهکاره
--------------------------------
دوم :احساس میکنم حلقه به گردنت ببخشید به دستت نیوفتاده
----------------------------------------
سوم: وبت از سال 87 پیوسته اپ شده جدا
چی شد که این همه وقت نبودی!!
-------------------------------------------------
چهارم: مجموعا میرسیم به این نتیجه که قوانین مورفی یک حقیقت محضه
-------------------------------------------------------
پنجم: هنوز هم منتظرت هستم
----------------------------------------------------------
ششم: من هم دارم برای کنکور میخونم و میخام اینترنتم رو قطع کنم ولی اگه خواستی برام ایمیل بزار

سلام
ببخشید من واقعاً در وضعیّت کاری بدی بودم و نتونستم جواب بدم.
به زودی تماس می‌گیرم باهاتون.

مبهم سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

فی الحال ، باید مواظب بود که شکار نشی! از جهت غیر منتظره بودن ِ حوادث !


پ.ن : بعد مثلا اینجا اپدیت بشه از همون متن های ادبی بذارید که آدمی مثل من حسودیش بشه به قلمش !:دی

متن ادبی هم می‌ذاریم ولی شما که دیگه نباید حسودی بکنی با اون قلم خوب

مرد یخ زده شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:21 ب.ظ

دلم واسه وبت تنگ شده بود
برای خودتم تنگ شده
:گل و یادته؟ یه کار از این بلاگ اسکای خواستیما..آشغال:دی

سلام دختر خوب. چه طوری؟ منم همین‌طور. بعد من شماره‌ت رو هم گم کردم.

مبهم جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

مرسی لطف دارین و ازینجور تعارفا ;)
من ولی جدی گفتم. سبک نوشتنتون ، روی ِ سبک ِ نوشتن آدم تاثیر میذاره .

مرسی! خیلی ممنون. حتماً می‌نویسم پس. یه چیزهایی نوشتم که نذاشتم این‌جا هنوز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد