یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

میم

خب، یک دوستی بود که گه‌گاهی یک گپی می‌زدیم با هم و به نظر می‌آد حالا دیگه وبلاگش رو هم پاک کرده. خب من از کجا پیدات کنم؟ اگه خدای نکرده هنوز این‌جا رو می‌خونی برام یه پیامی، چیزی بذار اگه دوست داشتی هنوز در ارتباط باشیم

نظرات 4 + ارسال نظر
میم جمعه 7 آبان 1400 ساعت 06:12 ب.ظ

چقدر دوست میم زیاد داری

آره اصل لانه-کبوتری برعکس عمل کرده برای ما. البته من منظورم همون کسیه که رسماً قدیمی‌ترین خواننده‌ی وبلاگ(های) من بوده (و ظاهراً هست!) و یه زمانی چت می‌کردیم و حداقل یه وبلاگی داشت که بشه باهاش در ارتباط بود.

مجال یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 03:38 ب.ظ http://heyatonline.blogfa.com

سلام دوست من
اگر منظورت منم که خوشحال می‌شم بهم پیام بدی

ممنون از این که اطلاعات تماست رو با من به اشتراک گذاشتی.

خانوم معلم چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 01:34 ق.ظ http://kar-man-dak.blogfa.com/

اینجا چقدر عوض شده.
منظورتون ارغوان هست یا یکی دیگه که نمی شناسم؟ فکر کنم ارغوان رو شما بیشتر می بینید تا من

اصلا اینجا کجاست؟

ای بابا. این‌جا که خیلی هم عوض نشده؛ خاک گرفته یک کم. شما نمی نویسی دیگه. حداقل یاد می‌گرفتیم فرق اکستنشن و استیشن چی بود. نه فکر کنم بشناسی.

میم پنج‌شنبه 5 خرداد 1401 ساعت 11:15 ق.ظ

خدا نگهدارشون باشه در ثانی همیشه ایمیل ها باقی هستند البته اگه ایمیل داشتی ازش

بعضی وقت‌ها متأسّفانه ایمیل برای همیشه نیست ... شاید البته مشکل از آرشیو کردن من باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد