یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

مایکروبلاگیسم مزمن

دنیای غریب مایکروبلاگیسم گویی برای من ساخته نشده بود، امّا چه‌طور است که مخاطبانم از من مایکرومطلب می‌خواهند؟

نظرات 4 + ارسال نظر
همت دوشنبه 2 آبان 1390 ساعت 09:40 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

روی چه حسابی به این نتیجه رسید که برای تو ساخته نشده و بر چه اساسی که چنین برداشتی از مخاطب داری؟

وقتی شروع می‌کنم به کوتاه‌نویسی احساس می‌کنم دارم از حقّ مطلب می‌گذرم.
وقتی مطالب بلند می‌نویسم احساس می‌کنم آدم‌ها کم‌تر می‌خوانندش - یا حدّاقلّ کم‌تر به آن‌چه منظور من است توجّه می‌کنند!

همت پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

بی خیال آدم ها

موافقم ...

پیله پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:18 ق.ظ

خودت خواستی! شروع! :دی

اینکه آدما همیشه تنبلند که حرفی درش نیست ؛)

ولی حس می کنم خواننده هر چی بیشتر بفهمه کمتر نظر میده

نتیجه نظرات کمتر یا نامربوط تر رو مطالب بلندته...نه درخواست مایکرومطلب!

مشکل من با نظرات کم نیست، با نظرات نامربوطه!

پیله جمعه 13 آبان 1390 ساعت 02:05 ق.ظ

نظرات بی ربط در هنگام نداشتن نظر برای ابراز وجوده! به قول جناب همت بیخیال...


بیخیال نظرات بی ربط...

شما باخیالی می‌بینید از ما؟! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد