یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

وقتی می رفتی ...

وقتی که دست می کنی توی موهایم - بماند چه رنگی است - غرق لذت می شوم . یک طورهایی می شود گفت که شیفته ی این کارت هستم . چه طور بگویم ، انگار از وقتی می آیم پیشت تا لحظه ای که از هم جدا بشویم همه اش منتظر این هستم که بی هیچ حرف پیش دستت را بکنی لای این خرمن آشفته و باهاشان بازی کنی و من بشوم فقط متعلق به تو .

من خسته ی خسته ام از این بیماری لاعلاجی که بر تنمان افتاده و تو آرام آرامی در کنارم . دستت را آرام دورم حلقه می کنی و مرا به خود می چسبانی و من انگار خالی می شوم از هر چه هستم . در آن لحظه ها ، فقط تو هستی که با منی .

*****

آه که چقدر دلم تنگ شده برای تجربه ی دوباره ی همه ی چیزهای خوبی که با تو داشتم ، هر چند که چندان دلتنگ رفتنت نیستم . اگر بودم ، شاید هیچ گاه خودم تو را نمی فرستادم به آن بلند دور دست .

اما دلم سوخته ی این است که وقتی می رفتی ...


توضیح:

۱. موجود زنده خاطر نشان کرد که نظرات خصوصی برای ایشون ارسال می شه و به دست من نمی رسه.

۲. این مطلب من هیچ ارتباطی به هیچ کدوم از مطالب ایشون نداره.

نظرات 7 + ارسال نظر
0111Mostafa شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.bia2forex2.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

yashar شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.eramkala.com

من عاشق همچین وبلاگ هایی هستم . لطفا به منم یه سری بزن

منم عاشق همچین وبلاگایی هستم. دوست من میشی؟

کوچولوترین ستاره شنبه 30 آبان 1388 ساعت 01:24 ب.ظ

این نوشته واقعی بود یا داستان؟!

مگه فرقیم میکنه؟

رویا شنبه 30 آبان 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

خوب یعنی چی الان؟
اینو میلاد نوشته یا همراز میلاد؟
جریان چیه؟

زیرش که مینویسه کی نوشته ، نه؟

رایان یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 02:00 ب.ظ

هان؟

molden یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 09:17 ب.ظ

هووم وقتی می رفتی... کاش یادش را هم میبرد! نظر شخصی بود البته، یادها معمولا شیرین اند!
یعنی اینجا از حالا به بعد دو تا نویسنده داره؟

من ولی خودم مخالفم . به نظرم باید یادش بمونه که آدم بتونه از تجربش استفاده بکنه .
نمی دونم راستش ،‌ ولی فکر کنم قرار بود بیشتر از اینا باشه

کوچولوترین ستاره چهارشنبه 11 آذر 1388 ساعت 06:09 ب.ظ

هوم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد