یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

رنگ

تو باز آمده‌ای با آن موهای بنفش و افشانت که من را در کمند خود دارد. من این‌جا نشسته‌ام روی لبهٔ تختم و با چشمانی بسته به تو زل زده‌ام که تکیه زده‌ای به دیوار اتاقم و داری مرا طوری که نفهمم نگاه می‌کنی.

امروز، انگار سبز شده‌ای، برخلاف همیشه که ... . آری، تو امروز رنگینی، و من با نگاهی آسان، تو را می‌ربایم از اوهام بی‌انتهایم و در بر می‌گیرمت. لبانت را لمس می‌کنم، که چه عجیب، امروز گویی آبی شده‌اند.

امروز، انگار سفید شده‌ای، یک‌دست و یک‌پارچه،‌ و من تو را چون شعله‌ای در تاریکی اتاقم می‌بینم.

امروز ... چه رنگ‌ها که تو نگرفته‌ای به خود! امروز، تو هم افسانه‌وار شده‌ای، و من را تاب نگریستن در چشمانت نیست.


نظرات 8 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

دلتنگ می شود

گاهی

این دلم

خیلی ساده

:)

me چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 08:38 ق.ظ

ohhhhhhhhhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyyyyyyyy Godddddddddddddddddddddddd

why do you say that?

کوچولوترین ستاره چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

آخه مریض شده اون وقت بهش میگی
خوشکل شدی بجا نگاه کردن بهش پاشو ببرش دکنر


عجب!

کوچولوترین ستاره چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

یعنی تو دخترک مو بنفش وب منو شبا
می بری پیشه خودت
بی اجازه من

خیر. مال من با مال شما متفاوته

کوچولوترین ستاره چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

از کجا معلوم؟

از اون جا که من مال خودم رو متفاوت با چیزی تصور کردم که مال شماست

رویا جمعه 15 آبان 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

نظر منو پاک کردی؟

نه. چیزی پاک نکردم. اگه نیست یعنی نیومده.
اگه هم پاک شده اشتباهی بوده (هر چند که یادم نمی‌آد پاک کرده باشم)

molden دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

دختر مو بنفش دوست داشتنی را بیشتر از همیشه دوست دارم که سبز است و سفید و شعله ای در تاریکی.
نمیدونم شاید برداشت من اشتباه بود که اگه اینطوره به خاطر تاریخ گذاشتنشه!

هوم. نه، شاید. این مطلب به سبب جای‌گاهش سه تا معنی داره: یکی‌ش اونه.

رویا سه‌شنبه 19 آبان 1388 ساعت 11:59 ب.ظ

ولی پاک کردی ها..نظر من اومده بود..
دیگه دوست ندارم..

اگه پاک شده اشتباه بوده. شرمنده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد