یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

بید

یک

ایستاده‌ام این‌جا، بر سر دیوارت، و از این بالا، آرام و بی‌صدا داخل را نگاه می‌کنم. سال‌هاست که این‌جایم، درست همین‌جا، که تو هر روز از جلویش رد می‌شوی. بعضی‌ها فکر می‌کنند مجنون شده‌ام، که این‌طور بی‌حرکت و بی‌تکان در جای خود نشسته‌ام و هیچ تکانی نمی‌خورم.

و تو فقط وقتی من را نگاه می‌کنی که باد صورتم را نوازش می‌کند و موهای پریشانم را به هر سویی به حرکت در می‌آورد.


دو

آه، که هر چه می‌نویسم، کاغذهایم باقی نمی‌ماند. هر چه می‌نویسم، هر کار که می‌کنم، این بیدهای لعنتی کاغذهایم را بی‌رحمانه می‌جوند. هر چه می‌نویسم ...

افسوس هر دو جهان در دلشان باد، آن‌ها که چون بیدها افکارم را افگار کردند و چون زالوهایی دهان بر رگ‌های اندیشه‌مان گذاشتند و مکیدند خون این نبشته‌گان را و چه حیف، که بسا نوشته‌ها بود که به کام بیدها رفت ...


سه

این مسابقه، گویی هرگز تمامی ندارد، نه؟ من هم‌چنان پابرجا ایستاده‌ام و تو ... امّا دریغی نداشته باش، که من از پی‌ات خواهم آمد. آری، این فسانه را تا به انتها خواهم نگاشت، و هم‌چنان این نوشته ادامه خواهد داشت ...


چهار

و چنین نوشت: که آن‌چه از پی می‌آید، چه یکی و چه هشت تا، همه را با هم بخوان. که این‌ها نه منفکّ، که از سنخ یک نگاشتند؛ که این نُه، همه چون یک‌اند.

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:15 ب.ظ http://next.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم
وبلاگ جالبی داری در صورتی که تمایل به تبادل لینک داری وبلاگ منو با نام " آموزش ویژال بیسیک" لینک بکن و سپس در قسمت نظرات وبلاگم به من خبر بده (حتما)تا با نامی که خودت دوست داری وبلاگت رو لینک کنم
ضمنا با تمامی وبلاگ ها تبادل لینک می کنم.

w سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی: (لطفا دقت فرمایید)
حدود2ماه من به این کار مشقولم.تا اکنون درآمد قابل توجهی کسب کردم.3میلیون تومان.شما هم میتونید امتحان کنید لطفا به این آدرس مراجعه کنید باتشکر
www.click-money2010.blogsky.com

me سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

:)

کوچولوترین ستاره سه‌شنبه 12 آبان 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

من که سر در نیاوردم از این پست

راستی؟

me چهارشنبه 13 آبان 1388 ساعت 08:49 ب.ظ

why 9?

... و اسماء را بدو آموختیم، که دو بود و سه بود و چهار عدد ... و در این‌ها سرّ هستی سمر گشته.

me پنج‌شنبه 14 آبان 1388 ساعت 08:09 ق.ظ

well, i haven't heard it before.

هوم، خوب است. دوست ندارم حرف تکراری بزنم ؛)

molden دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 09:30 ب.ظ

منم نشنیده بودم قبلا و چه جالب بود. چند بار خوندم البته که با ذهن ناقصم درک کنم چی نوشتی که خب اندکی موفق بودم و بسی لذت بردم!

:دی ای بابا! انقدر هم دیگه سخت نمی‌نویسم که!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد