یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

آستین

آستین هایش را هیچ دوست ندارم! چه باید کرد؟


خواب: الآن دقیقا یک ساعته که توی تختم دراز کشیدم. پس چرا خوابم نمی بره؟


نظرات 13 + ارسال نظر
زرایر یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

من معمولا وقتی از یه قسمت لباس خوشم نمیاد قیچی می کنمش. بعدم چون از دوخت و دوز خوشم نمیاد همونجوری ولش می کنم. :دی

هروقت خوابتون برد به من بگین چیکار کردین تا به نفر بعدی که پرسید، بگم. :دی

:دی عالی! منم همین کارو خواهم کرد.

کوچولوترین ستاره یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://kochiktarinsetare.persianblog.ir/

خوب نپوشینش .

واسه خوابم راه های زیاد هست
کتاب خوندن ،چت کردن ،خیره شدن ،عدادو منها کردن
صد در صد می خوابین

اینم می‌شه! نپوشیدن هم راه خوبی است!

molden یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

منم جدیدا به آستین خیلی دقت میکنم و خب یه سری از لباسا و مانتوهای قدیمم چند وقت پیش سر همین آستین رد نموده شد! اگه نو میباشد که یه مدت تحملش کنید بد نیست! اگرم نه که باهاش حداحافظی کنید.
عاملش یا خستگی-ه زیاده یا خسته نبودن حالا چه ذهنی چه جسمی!

هوم! نیدونم. خداحافظی هم میشه کرد باهاش

رویا یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

آستین هاشو ازش جدا کن بچسبون رو دیواره روبروس تختت بعدش ذل بزن به آستین ها تا خوابت ببره..

:دی
ایول
اینم روش جذابیه

al دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

یعنی خودت نمی دونی چرا نمی تونی بخوابی؟ یا داری پیام می فرستی؟

نه واقعا خودم هم نمی دونم

نوید دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 02:05 ب.ظ

وقتی جای میری که دوست نداری بری، لباس رو بپوش و به هر کس که باهات حرف زد بگو از استین هایش را هیچ دوست ندارم!

عجب!
اینم می شه البته!

ارغوان دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

من می گم شما چی کار به کار آستین هاش داری. دوست داشته که این طوری باشه ، به شما چه؟؟؟؟ یعنی چی تو کار مردم دخالت می کنی؟؟؟؟

خب باشه بابا! کاری ندارم!

کوچولوترین ستاره دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://kochiktarinsetare.persianblog.ir/

بلاخره با لباستون چه کردین؟

لباسی که دوست نداری رو نباید پوشید :دی

زروان ازلی دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://sayemam.blogspot.com

به دخترک مو بنفش رویاهایتان فکر کنید تا خوابتان ببرد.احتمالا خرابی آستین هم کار یکی از این راننده هایی است که به ریششان خنده اید خواسته تلافی کند

احتمال دارد!

کوچولوترین ستاره دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://kochiktarinsetare.persianblog.ir/

راستی دختر رویا هاتو پیدا کردم
تو وب منه هر وقت دلت واسش تنگ شد بیا اینجا
تا ببینیش که روی ماه چه خوب خوابیده

هوم! شاید! البته شاید هم نه! چون دخترک من ظریفتر و خوشگول تره! :دی

کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

نخیرشم دختر مو سبزی که اون نوشترو برام نوشت واقعیه موهاشم سبز یخیه کلیم دردسر داریم وقتی میریم تو خیابون همه یه جوری نگامون میکنن انگار که جن دیدن!
اوففف چه حرصی میخورم اون موقع هایی که هی دراز میکشم که بخوابم اما خوابم نمیبره!

عجب!!!!
:دی
چه بی جنبه ن مردم!

molden سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 08:46 ق.ظ

یه دنیا ممنون

قابلی نداشت

پروتی سه‌شنبه 14 مهر 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام داداشی
چطوری
میگم من میدونم چرا خوابت نمیبره
آخه شهریور تموم شد شما مشقات رو تحویل ندادی
در هر حال بازگشایی وبلاگت مبارک

سلام
اتفاقا مشقا حاضره. ولی من کامپیوتری که بتونم باهاش برنامه رو درست کنم ندارم. متأسفانه.
تشکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد