یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

سیب زمینی

بعضی وقتا این سؤال برام پیش می‌آد که چون سیب‌زمینی گردن نداره، و نمی‌تونه رگ گردن داشته باشه بی‌غیرته، یا کلّاً چون رگ نداره؟ یعنی آیا در واقع، غیرت رابطه‌ای با گردن داره یا با رگ؟

اگه این رابطه با گردنه، مثلاً آقای آ که گردنش از آقای ب کلفت‌تره باغیرت‌تره، یا نه؟ یا آقای ب که رگ‌هاش بیش‌تر زدن بیرون با غیرت‌تره؟

بعد آیا اگه مثلاً من برم و روی عضلات گردنم کار کنم، غیرتم رشد می‌کنه؟

آیا غیرت به ملیّت و قومیّت مربوطه؟

مثلاً سیب‌زمینی‌های دیار ما، با غیرت‌تر از سیب‌زمینی‌های کرج‌ان؟


نظرات 6 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 01:37 ق.ظ

نه..نه..نه

:)

ارغوان چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

ها؟

al چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

والا من نمی دونم چرا آدما واسه گندکاری شون پای حیوونا یا گیاها رو می کشن وسط... مثلآ می گن مثه سگ ترسید... یا مثه خر عرعر کرد... یا همین مورد سیب زمینی و خیلی موارد دیگه...

منم نمی‌دونم! اتّفاقا برای من هم سؤاله! اگه فهمیدی به منم بگو.

molden پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

خب این موضوع رگ و گردن و غیرت و اینا بیشتر به برادران! مربوطه و ما دخالتی توش نداریم ولی فکر کنم از همه مهمتر پدر و خانواده و رفتارشون باشه که تاثیر داره!

عجب! پس غیرت کلا مردونه‌س؟

گاما چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
خوب غیرت به رگ نیست به ریشه هست سیب زمینی هم که اصولا ریشه ی درست و حسابی نداره
ولی خوب به رگ و گردن و این چیزا هم نیست ولی پسرونه هم نیست ...
شاد و سلامت باشید

بلی! پسرونه نیست!!

نوید جمعه 10 مهر 1388 ساعت 02:34 ق.ظ

اصولا من کاری ندارم به چی ربط داره
فقط میدونم سیب زمینی های کرج خیلی هم با غیرتن

احسنت. ولی من مخالفم. چه دلیل و برهانی داری که ثابت بکنه حرفتو؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد