یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

نو

«در آغاز کلمه بود ... و کلمه خدا بود.»

«کلّ من علیها فانٍ، و یبقی وجهک ذوالجلال و الاکرام [۱] / کلّ شیء هٰلکٌ الّا وجهه [۲]»

و ما جایی این میان حادث شدیم.



توضیحات:

۱. هر چه جز اوست فانی‌است، و تجلّی و تنها نفس بزرگ‌وار و بزرگ‌داشته‌شدهٔ اوست که می‌ماند /.

۲. هر چیز جز او و تجلّی‌اش هلاک‌شدنی‌است.


نظرات 11 + ارسال نظر
درود بر میرحسین شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://iraneazad88.blogsky.com/

سلام عالی بود بیا به ما bbc فارسی سر بزن در ضمن اگه از مطالب خوشت آمد روی تبلیغات کلیک کن در ضمن اگه خواستی پولدار بشی خبرم کن تا یه سایت توپ که خودمم استفاده میکنم معرفی کنم از این کلیکی ها نیست.

âme voyageur شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

هرکه‌ شد جویای‌ دیدار خدا
چون‌ خدا آمد شود جوینده‌ لا

گرچه‌ آن‌ وصلت‌ بقا اندر بقاست
‌ لیک‌ اوّل‌ آن‌ بقا اندر فناست‌

سایهای‌ کُه‌ بود جویای‌ نور
نیست‌ گردد چون‌ کند نورش‌ ظهور

هالک‌ آمد پیش وجهش‌ هست و نیست
‌ هستی‌ اندر نیستی‌ خود طُرفه‌ایست‌

در فنا داخل شدم گشتم فنا
این فنا اندر فنا عین البقا

هالکم من باقیم در نور او
سرّ من صدبار چون مسطور او

نور او ظاهر چو شد یک لحظه‌ام
چشم را با پاکیش من دربسته‌ام

عاشقان گر عاشقی بنموده‌اند
نور روی حضرتش بستوده‌اند
...

âme voyageur شنبه 31 مرداد 1388 ساعت 10:50 ب.ظ

je pense que une place pour comment prive' est vraiment necesoire !

.

je suis d'accord
ولی باید وقتش باشه که دوباره راهش بندازم

رویا یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام با معرفت

سلام رؤیا خانم (با شرمندگی)

دانیال یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام.
ایول.
صبح میخواستم نظر بزارم بگم قالبت قشنگ شده خیلی جز یک قسمتش البته.

خوشمان آمد شروع کردی برادر.
خوش باشی.

سلام
کدوم قسمتش؟
قالب عاریتیه دیگه!
مرسی

دانیال یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

منوی سمت راستت با کل قالبت هم خوانی نداره...

هوم. موافقم. ولی حسّش هم نیست که درستش کنم :دی

me یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

should i say , welcome beck?

dunno. should you? it's up to you :)

ستاره دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

قسمت اول که بسکه جوونی بود و به روز ایرانی ..من هیچی نفهمدیم
قسمن دوم ..هم باز جای خوشحالی داره که با سلامن نشست زمین
و قسمن سوم هم ...بابا من بی سواد زیر دیپلمم .. این خیلیل ملا صدرایی بود ...باز نفمیدم ...شرمنده همه دامشمندان و ره جویان راه علم

دقیقاً هم نکته همین بود

molden سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

خیلی خوبه که باز مینویسین، یعنی جدا ولکام بک

تشکر

زرایر چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

آغاز نو مبارک...
حسش نیس بقیه رو بخونم. فعلا باشه طلبتون. (گل!!!)

تشکر! انتظار نداشتم دوباره این طرفا ببینمتون

زرایر یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 12:34 ب.ظ

چرا؟ اتفاقی افتاده؟ :-?

نه. فقط فکر نمی‌کردم هنوزم سر بزنید! اونم بعد از تعطیلی وبلاگ!
به هر حال مرسی که اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد