یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

سنتز

تز: شیر آب را باز می‌کند تا خود را بشوید.

آنتی‌تز: فریاد می‌زند که: «آااااااااااااااااااااااای!!!!»

سنتز: آب‌گرمکن روشن است.

نظرات 10 + ارسال نظر
گاما سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
چه جالب
ممکنه دست نباشه!
سنتز نهایی هم همین هست ولی حال گیری در اون موضع خیلی بیشتره!
شاد و سلامت باشید

:دی! آره ممکنه دست نباشه!

Kaka' سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

متاسفانه کلا در این زمینه تبهر یا تبحر نداریم!پس در کل چیزی نمی فهمیم!

عجب!

ارغوان! چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 12:03 ق.ظ

تحقیق دیالکتیکی!!!!
عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!

:دی بابا دیالکتیک!

ارغوان! چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

سرعتت منو کشته!

ها؟ اگه توجّه بکنی به شمارهٔ این پست می‌بینی که یه جایی بین ۱۸ تا ۲۱ اردی‌بهشت نوشته شده. (یعنی بین پست‌های «در آیات ... (۲)» و «جایش خالی‌است»)

رافونه چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

من ریاضیاتم زیاد خوب نیست

آخه این که ریاضی نبود!

پروتی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

میگم تو یه روز چند تا آپ؟
بیکاری بیا وبلاگ منم آپ کن ثواب داره ها

:دی زیادتا.

زرایر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

یه « منتز » هم هست که منو دیوونه کرده!

عجب! البتّه فکر نمی‌کنم منتز هم‌وزن سَنْتِز باشه، هست؟
حالا این منتز چی‌چی هست؟ :دی

زرایر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

چرا بر وزن همونه!

در حقیقت اینه: من تز!

بیچاره شدم از دست تزم!

=))
ایول! هی دیشب با خودم داشتم فکر می‌کردم که مثلاً منتز یه جور مادّهٔ شیمیایی یا اسم یه واکنشه بعد به نتیجه‌ای نرسیدم :دی

molden جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

:دی
فقط چند روز نبودم من! چه سرعت عملی! از کدوم پست شروع کنم به خوندن؟

:دی یه وقتایی در رکودم یه وقتایی هم مثل این چند روز کلی پست می‌دم. شما فکر کنم از سر همین جایی که خوندی درست باشه. بله، تا جنون رو هم خوندی :دی
بسی مفتخر می‌نمایید که هم‌چنان می‌خوانید!

رایان سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد