یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

جنون

جنون یعنی آن‌که با این‌که می‌دانی مثل سگ پشیمان خواهی شد، امّا به مسخره‌بازی‌ات ادامه دهی و حرف هیچ‌کس را هم به گوش نگیری.

شاید هم جنون چیز دیگری باشد!

نظرات 15 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 04:44 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

:) تشکر، همین ها هم زیاده!

رافونه دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 07:20 ق.ظ

شاید
ولی اونی هم که گفتی یه نوعش هست

:) برای من که حدّاقل هست!

مهرنوش دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 07:36 ق.ظ

جالب بود .

تشکر :)

زرایر دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 08:33 ق.ظ

پس احتمالا من یه دیوونه ی زنجیری هستم!
مواظب خودتون باشید!‌یوهاهاهاها....

:دی اوه اوه اوه! خطرناک شدا!

گاما دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام
اینم یه جور جنونه!
جنون اینه که کاری رو ندونسته و بدون مشورت و بدون ارزیابی بری پیش و ندونی چقدر ممکنه مخالف داشته باشی!
شاد و سلامت باشید

:)
اینم تعریفی‌است دیگر برای همین که گفتم یا شاید هم اندکی متفاوت باشد.

اشکان دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com/

فکر کنم عاشق کسی شدی که فکر میکنی نباید عاشقش میشدی . ..
شاید هم موضوع چیز دیری باشد ...

عجب! نه فکر نمی‌کنم!

سید محمد دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://Sazedel.Com

سلام
وبلاگ خیلی نازی داری.
برو تو قالب وبلاگت و عرض قالب نظرات و یه ذره بیشتر کن تا این شکلک ها تو چهار ردیف قرار بگیرن.

از کامنتتون تو وبلاگ مدیران متوجه شدم برنامه ای واسه بک آپ ساختید. خصوصی هست یا قابل استفاده واسه کار برای دیگه هم هست؟

تشکر. بله چنین برنامه‌ای ساخته شده. باهاتون تماس خواهم گرفت.

molden دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 05:38 ب.ظ

اگر جنون این است که من اکنون در اوج جنون به سر میبرم! میدانم یک روز مثل سگ که بعضا بدتر پشیمان خواهم شد! در یک مورد هم البته به اون حد پشیمانی رسیدم!!! پس میتوانید مجنون بنامیدم با این وضع!!!

بله خب، اکثر آدما از این نوع جنون رنج می‌برن که شاید اسمش رو بشه گذاشت تکبّر یا خودسری.

‌Zaq دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

حالا ای ها را ولش!!
جنون چیز خوبی است.

موافقم!

پروتی دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

دیگه رسما به خودم شک کردم...
یعنی این کاریه که من در هفتاد درصد مواقع میکنم
جنون گرفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ماماااااااااااااااان

بله دیگه، حالا من یه حقیقتی رو گفتم، ولی شما می‌تونی هم توجّه نکنی.

Kaka' دوشنبه 21 اردیبهشت 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

خب..جنون..من می گم همیشه هم این نیس که بدونی نتیجه اش بده..یعنی ممکنه بد باشه اما احتمال اینم هس کمه اصن اون نتیجه اتفاق نیفته...و شاید به خاطر اون یه احتماله هس که خلی ها بهش دس می زنن

شاید. ولی اکثر مواقع آدم ته دلش می‌دونه که قراره به ناکجا بره ...

ارغوان! سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 09:09 ق.ظ

این لج کردنه!

شاید

ارغوان! سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 09:21 ق.ظ

ببخشید دوباره مزاحم میشم. الان دیدم اون ور پروتی دنبالم می گرده.
اگه این جا رو می خونه ، برای چی دنبالم می گرده؟؟؟؟؟

هان؟
نمی‌دونم والا!

پروتی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

خب کارت داشتم دیگه ارغوان.......
میخاستم کسب اطلاعات کنم
این چند تا دوست دیگه مون که نایابن بازم شما

میگم موجود زنده ...تلاش میکنم توجه نکنم اما از قدیم گفتن حقیقت تلخه خب

بله البته، ولی شما سعیتو بکن :دی

رایان سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

آره بجز اینکه الزامی به مثل سگ پشیمون شدن نباشه! من حتی با این علم که ممکنه به اونجا برسه جنون رو دوست دارم و انشالا پشیمون نمیشم!!

ها؟ خب من اگه بعدا پشیمون نشم بهم مزّه نمی ده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد