یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

وبلاگ‌بازی

عجب دنیایی‌است این دنیای وبلاگ! می‌توانید در زمینه‌های مختلفی در آن فعّالیّت کنید و در جاهای مختلفی غرق شوید! مثلا می‌توانید دوست‌های وبلاگی جدید پیدا کنید و چنان با وبلاگ‌های آن‌ها (که هر کدام خود یک دنیاست) مشغول شوید که از زندگی غافل شوید.

یا می‌توانید برای نوشتن یک مطلب به خصوص چنان غرق فکر کردن شوید که زمان برای‌تان مثل برق و باد بگذرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
گاما دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
وبلاگ بازی ... خیلی وقته بهش مشغولم الآن دارم فکر می کنم چرا وقت نمی کنم آپ درست حسابی بکنم ...!
شاد و سلامت باشید

آپ درست و حسابی کردن خیلی مشکله حقیقتا. آدم باید کلی وقت بذاره

molden دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://molden.blogsky.com

چه سریع آپ میکنید!
دنیای بزرگی است این دنیای وبلاگ. گاهی قشنگتر از دنیای واقعی... معمولا از دنیا که میبرم به اینجا پناه میاورم.
من خودم مصداق پاراگراف دومم!اما اخر سر هم هیچ کدام از نوشته ها را save نمیکنم جز چیزهایی که بداهه نوشتم. نمیدانم اما اینها بیشتر به دلم مینشینند.

:دی تازه از این سریع‌ترم می‌شه.
من که خوبم، یه دوستی داشتم سابقنا، وبلاگشو روزی تقریبا به طور متوسط سه بار آپ می‌کرد. بعضی وقتا هم بیش‌تر.
من سابقا عادت داشتم برای یک مطلب کلی وقت صرف می‌کردم. اما الان نه. شاید بهتر شده، شایدم بدتر. فقط خواننده‌هایی که هر دو رو خوندن می‌تونن بگن.

رافونه سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 04:49 ق.ظ

موافقم

:-)

زرایر سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

روزی روزگاری به یه بازی وبلاگی دعوت شده بودین به اسم نوستالژی...

ولی انجامش ندادین. (شکلک سوت زدن!)

عجب! حقیقتا یادم نیست که محتوای بازی چی بود. بگین اگه وقت شد انجامش می‌دم! شرمنده!

اشکان سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com/

کاملاً موافــــــــــــــقــــــــــــــــم ...

:-) منم کاملا موافقم اتفاقا!

زرایر پنج‌شنبه 10 اردیبهشت 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

بازی نوستالژی اینجوراس که ۵ تا از چیزایی که یه سری احساسات نوستالژیکی شما رو بیدار می کنن می نویسین و بعدم ۵ تا (تعدادش اجباری نیس :دی) از دوستانو دعوت می کنین به این بازی.

موفق باشید.

ها، یادم اومد. چشم، در اوّلین فرصت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد