یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

پرنده

چقدر مطیعانه به هر اشارتم نغمه سر می‌دهی! اگر کسی نداند، فکر می‌کند پرنده‌ای دست‌آموزی.

من اشاره می‌کنم، تو صدا می‌کنی، و مردم به سوی تو می‌شتابند؛ به سوی من. به راستی هم که به مانند پرنده‌ای دست‌آموز می‌مانی، در این بلند‌ترین برج کلیسای جامع شهر.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

هان؟؟؟ یه کم نفهمیدم چی میخواستی بگی.
=======

در ضمن در مورد سوالاتم تو اپای قبلی جواب درستی نگرفتم.

هدف جواب دادن نبود، پاسخ دادن بود!

فاطمه چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

فرق جواب با پاسخ چیه؟

پاسخ رو می‌دی که یه چیزی گفته باشی :دی

مهرنوش چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

:)

Kaka' چهارشنبه 23 بهمن 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

|:

:دی

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

چقدر ایهام داشت...
یاد گوژپشت نتردام انداختم...از یه ور این که گفتی پرنده دست آموز کلی معنی داشت....احتمالا یه عالمه معنی دیگ داشته که من نفهمیدم و اشاراتی که به کسی بوده احتمالا

واقعا؟ منم خودم بعد از این که نوشتمش یاد گوژپشت نوتردام افتادم.
بلی معنی داشت.
بلی یه عالمه دیگه هم بود.

مهرنوش پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

یعنی من اشتباه فهمیدم که منظور به ناقوس کلیسا بود؟؟؟؟؟

خیر. کاملا درست فهمیدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد