یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

تولد

بدین وسیله میلاد تولد دوست خوبش را تبریک می‌گوید. خدا ایشالا حفظش کنه این دوست رو.

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 04:21 ب.ظ

بدین وسیله فاطمه ، از دوست خوبش کمال تشکر را دارد.

==================
اه اه چه همه رسمی.خوشم نیومد، شبیه این نامه ها شد که من تو شرکت می زنم.اه اه.

همون به زبون خودم بگم بهتره.

خیلی ممنون میلاد جان.دستت یه همه مرسی

:-)
خواهش. حالا کیکش و شیرینی‌ش رو کی می‌خوریم؟ :دی

مهرنوش چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

تولدشون مبارک. من که اصلا ایشون رو نمیشناسم ، فقط امیدوارم ، زندگی خوبی داشته باشن.
یه چیزی ، می بینم پارسیان به وبلاگ تو هم سر زده که به به به به

آره دیگه، معروف شدیم پارسیان اومده سراغمون.

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

بدینوسیله کوروموزوم تولد دوست موجود زنده را بهش تبریک میگه م میگه باید به من شرینی تفلد بدین(تیریپ آویزون بازی)

خب کاری نداره که، یه تماسی باهاش بگیر ازش شیرینی بگیر. انقده آسونه :دی

گاما پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
ندیدم یعنی واقعا این تولد رو کی اول بهشون تبریک گفته؟
به هر حال تبریکات عدیده به همه جا رسیده
حالا کی دوباره می آپبد؟
دوباره پنج تا پنجاه بزنم
شاد و سلامت باشید

نیدونم کی اول آپ کرده. ولی طبیعتا کسی از من که ساعت ۶ صبح بهش اس ام اس زدم زودتر تبریک نگفته (در خود روز تولد :دی)

فاطمه پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

اولا ساعت 6 نبود و 5و 54 دقیقه بود.
بعدشم شیرینی هم چون یک سری از دوستان، امتحان دارند ، امکانش نیست.به محض خلاصی همان سری از دوستان، بنده در خدمتم.

حالا شیش دقیقه که این حرفا رو نداره.

سمیه پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

اول این اصلا انصاف نیست م ن آدرس وبلاگت رو نداشتم
دوم برای اطلاع شما من سه روز قبلش تبریک گفتم
این اصلا انصاف نیست شما ها هی میرین شیرینی من گناه دارم خب
چه شکلکهای نازی

خب توجه نداری دیگه سمیه جان! من گفتم در همون روز تولد :دی
تقصیر خودته. می خواستی تهران باشی :دی

فاطمه پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 04:40 ب.ظ

خب از نظر روزه تولد اگه بخوام بگم، حق با ایشونه.
البته به پایه خودم که ساعت 4 صبح بهش تبریک گفتم نمیرسه
بعدشم ، دقایق مهمند ها

بلی. البت اگه راستشو بخوای، گفتم برات ساعت ۴ بزنم تلافی کنم، بعد گفتم چه فایده، تا نماز که بیدار نمی‌شی :دی

فاطمه پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 05:46 ب.ظ

خب نکته اینجاست که من اون موقع بیدار نبودم.ولی نمیدونم چرا بیدار شدم.بعد تبریک فرستادم.بعدشم میشد بزنی.به هر حال من ساعت فرستادن اس ام اس رو همیشه نگاه میکنم.

Guess I could.
Whatever. I dunno why I just didn't go ahead and do it?
در هر حال مهم اینه که تبریک گفتیم دیگه :دی و زودتر از باقی هم گفتیم در همان روز

Kaka' پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

تولدش میـــــــبارک باوشه!

مبارک مبارک. موافقم. شیرینی هم ولی باید بده

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

چه فامیل بازی اینجا شده آقا نخواستیم شیرینی.
کوروموزوم به شدت تا دوشنبه ی این هفته نه هفته ی بعدش امتحان داره.
ولی داره هی به خودش امید میده میگه کوروموزوم بعد امتحانا یه عالمه خرید میکنی.یه عالمه قرتی میشی کوروموزوم بعد امتحانا دنیا قشنگه کوروموزوم بعد امتحانا میری هر کاری دلت خواست میکنی.
کورموزوم اصلا به همه ی اینایی که امتحاناشون این هفته تموم میشه حسودی نمیکنه(لب و لوچم بغضی شد به قول دکی لوسی مفرط و به قول منگو جان هیچی به قول منگو جانو بی خیال)
کوروموزوم با تلاش و کوشش بر اوج قله های موفقیت معدل ۱۶ به بالا می ایسته همون جور که امروز با اقتدار وقتی استاد فیثاغورث رو نمیخواست بگیره یه جوری رفتار کرد که یعنی استاد جون تو یه دروغگویی بیش نیستی که زدی و زیر حرفت و گفت واقعا که خیلی زشته استاد آدم بزنه زیر حرفش و بعد استاد بلافاصله تحقیقو گرفت بله میگفتم خلاصه که ما در برابر اسرائیل ساکت نمیمانیم مرگ بر آمریکا آهای آهای خانوم خوشگله اون که گذاشتی زیر پاهات دله in the shadows all my life
موجود زنده شما توجه نکن کوروموزوم در اثر امتحان دادن سیم های مغزش به هم اتصال پیدا کردن باید بگم مهندس یه نگاهی بهشون بندازه.

عجب! می‌گم مهندس که جای خود داره، شما باید بری پیش یکی که مهندسی پزشکی خونده باشه که به دردت بخوره. البت چون خودمم تازه از امتحان قبلی‌م خلاص شدم و دارم می‌رم که امتحان بعدی رو بدم درکت می‌کنم :دی

فاطمه جمعه 27 دی 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

هان؟؟
یعنی میتونی حدس بزنی چرا؟؟
میشه بگی.

خیر. یعنی «فکر کنم می‌تونستم. نمی‌دونم چرا، اما در هر حال این کارو کردم.»

فاطمه شنبه 28 دی 1387 ساعت 08:42 ق.ظ

هان؟؟؟الان اصلا این جمله ات یعنی چی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد