یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

سال‌روز

در سال ۱۳۸۰ بود که در چنین تاریخی در سایت بلاگر ثبت نام کردم، و اوّلین وبلاگ خود را  (The Society for Broken Jars' Rights Preservation) آغاز کردم. تا خرید سایت بلاگر توسط گوگل در ۲۰۰۳، در صورت عدم فعالیت در وبلاگ، وبلاگ‌ها پاک می‌شدند، در نتیجه متاسفانه این وبلاگ موجود نیست.

هر چند که با راه اندازی پرشین‌بلاگ، به سرعت وبلاگ خود را (آیینه) منتقل کردم (بعد از هک شدن سیستم پرشین‌بلاگ در سال ۸۶ این وبلاگ پاک شد). بعد از راه‌افتادن بلاگ‌اسکای و افت کیفیت پرشین‌بلاگ، در ۲۰ خرداد ۱۳۸۲، به بلاگ‌اسکای نقل مکان کردم (آیینه، که هنوز هم موجود است) و از آن تاریخ تا کنون به جز چند وبلاگ گروهی در سیستم‌های دیگر، تمامی وبلاگ‌هایی که نوشته‌ام (که جز این فقط یکی دیگرشان موجود است) در سیستم بلاگ‌اسکای ایجاد شده اند.

سال‌روز وبلاگ نویس شدن خودم را تبریک می‌گویم! هر چند که همواره سعی کرده‌ام مانند وبلاگ‌نویسان ننویسم.

نظرات 7 + ارسال نظر
کوروموزوم نا معلوم دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 08:09 ب.ظ

چه خوب سالروزش یادته.
من از اول بلاگ اسکای بودم از دوم دبیرستان وبلاگ نارنجو داشتم بعد از شلوغی وحشتناک اونجا و تعداد زیاد ادمایی که اونجارو میخوندن و خود سانسوری به خاطرشون همچنین از سبک نوشتن خودم خسته شدم و اومدم اینجا تا فقط زباله دونیه ذهنم باشه نه جایی برای افکار مهمم و نوشته هایی که دوستشون دارم.
در هر حال اینجا و ادماشو به مراتب بیشتر ازاونجا دوست دارم

آره. آخه منو خواهرم با هم شروع کردیم وبلاگ نویسی رو. در نتیجه چون اون یادشه منم یادمه :دی
البت منم اولین وبلاگ جدی‌م رو که خیلی ادامه داشت توی همین بلاگ اسکای باز کردم.
اما اون موقعی که من شروع کردم هنوز بلاگ اسکای وجود نداشت.

مهرنوش دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

تبریکات گرم و صمیمانه مرا هم پذیرا باشید.

تشکرات فراوان.

فاطمه سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 07:38 ق.ظ

اولا که مبارک باشه.
دوما خصوصیت وبلاگ نویسان چیه که سعی کردی مثلشون نباشی؟؟

تشکر.

مهرنوش چهارشنبه 11 دی 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

میدونی اون سال ها ، من اصلا دید خوبی به وبلاگ نویس ها نداشتم. اصلا ازشون خوشم نمی اومد. الانم نمیاد ها ، جز اونهایی که شخصا میشناسم.
وگرنه حساب دوستی روشون باز نمیکنم.

بسیار کار خوبی می کنی.

Kaka' یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

تبریک می گم دوست می گم چه همه یهویی آپ کردیا..نمی گی..!

:دی

همت پنج‌شنبه 19 دی 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://heyatonline.blogfa.com

درک میکنم چون این اتفاق زیاد رخ داده
برای هر دو مون امیدوارم این یکی دیگه بر قرار باشه
البته هر چیزی عمری داره الا وجهه

:) منم امیدوارم

پروتی پنج‌شنبه 26 دی 1387 ساعت 04:43 ب.ظ

خب با توجه به حرفهای دوستان
اما به عنوان یه وبلاگ نویس سالروز وبلاگی شدنتون رو تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد