یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

Bargain

I once stumbled upon something
and found a beating, red thing there
I wondered what it was for
and if this thing I should deter

***

I once was a young man
who a witch bargained for something
I don't remember what it was
just that it resembled this same thing!


باری، به جسمی برخوردم

که سرخ و تپنده بود

و در شگفت ماندم که به چه کاری می‌آید؟

و آیا باید از سر راه برش دارم؟

***

زمانی مردی جوان بودم،

که با ساحره‌ای بر سر چیزی معامله کرد.

هیچ یادم نیست بر سر چه چیزی،

تنها به خاطر می‌آورم که چیزی شبیه همین جسم بود!


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 7 دی 1387 ساعت 08:08 ق.ظ

؟

ها؟ یعنی چه؟

zaq شنبه 7 دی 1387 ساعت 07:36 ب.ظ http://zaq.blogsky.com

شما فقط هر جا تونستی این بی سوادی ما را به رخمان بکش!!!

عجب!!!!
من کجا چنین کردم؟ بنده چنین جسارتی نمی‌کنم!

فاطمه یکشنبه 8 دی 1387 ساعت 08:18 ق.ظ

یعنی من نگرفتم چی میخواستی بگی.خیلی مبهم و اینا بود.
شاید هدف این بوده که ما نفهمیم.

نه بابا چیز خاصی نبود.
ایشالا سر فرصت ترجمه ش رو می ذارم.

Kaka' یکشنبه 15 دی 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

شه جالب

:دی تشکر. جالبی از خودتونه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد