یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

رفت!

می‌فهمیدم اگر توی گوشم می‌زدی. می‌فهمیدم اگر تف می‌کردی توی صورتم. می‌فهمیدم اگر تصمیم می‌گرفتی با زندگی‌ام بازی کنی. می‌فهمیدم هر کاری که می‌کردی را، جر این‌که همین یک پردهٔ میان‌مان را با خود ببری. آن هم رفت!

روزی بود که نگاه خیره‌ات را از روی شانه‌هایت بر پیشانی خیس از عرقم می‌دیدم که چه طور با التهاب یخی نگاهت استخوان‌هایم را می‌سوزاندی و پشت بر پشت، از کمرهای ما بالا می‌رفتی.

امّا حتّی آن روز هم ...



را ترکنی من الله به من تو بضع نرسیدن یوم بهای ماض ندانستم و من انی و اسبح می‌آمدی فی من ظلمات پی الجهل از و تو الفقر و.


پس‌نوشت: (=غر نوشت)

به نقل از سایت اوقات شرعی.

آیا می‌دانید که لحظه شروع زمستان و تحویل خورشید به برج جُدی، امسال در ساعت ۱۵و ۳۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه روز اول دی ماه ۱۳۸۷ اتفاق می افتد و به این دلیل شب دوم دی ماه از شب اول (شب یلدا)  طولانی‌تر است؟

در تهران شب دوم دی ماه از شب اول نیم ثانیه طولانی‌تر است.

این هم از یلدامون!

نظرات 7 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 04:39 ق.ظ http://WwW.SaLaH3252.BLOGFA.CoM

سلام
خسته نباشی
وبلاگ باحالی داری
به منم یه سر بزن خوشحال میشم
منتظرم
با تشکر

:-)
تشکر امّا حسّش نیست.

زرایر سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام

جالب بود. همه چی مون قلابی شده :دی

حقیقتا

زرایر سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 07:58 ق.ظ

هممم... فکرکرده بودم دو تا آپ درکاره! نگو برای پس نوشت نظر داده بودم :دی

به هرحال خنگی منو ببخشید چون از اصل آپتون چیزی نفهمیدم.

موفق باشید

:دی
اشکالی نداره خواهرجان! شما همین که وقت می‌ذاری و می‌خونی مایهٔ مباهاته!

فاطمه سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 09:27 ق.ظ

جر این‌که= جز این که

بعدا میگم.

تشکر.

فاطمه سه‌شنبه 3 دی 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

گاه نوشتتو نفهمیدم.

System->Shutdown

گاما چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
خوبید؟
خوب نگاه یکی باید استخوان رو بسوزونه دیگه!
در کل منظورتون رو زیاد نگرفتم
این عربی فارسی هاتون هم جالبه ولی کلا یه نمه مثلا من هاش معلوم نیست فارسیه یا عربیه حس فکر کردنش هم نی ...
یعنی یلدا نبود ...!
کلا خوشم نیومد ولی یلدای جالبی داشتم پس من!
شاد و سلامت باشید

هدف اصولا این نبود که منظوری منتقل بشه ؛-)
مهم نیّته که شما نیّتت برگزاری یلدا بوده در اون شب پس حلّه!

Kaka' چهارشنبه 4 دی 1387 ساعت 11:07 ب.ظ

خوبه..باز آپ می کنی ادم می فهمه که زنده ای
یلدای من که خوب بود..همه چیه یلدایی هم توش خوردم...دیر هم خوابیدم
در موزد نوشته ات..پاراگراف دومش خیییییییییییییلی توپه برای تصور کردنش هی بر می گشتم و کلمه ها رو از اول می خوندم!!
اون عربی فارسیه رو هم که متاسفانه نفهمیدم کلا مغز ما وقتی کلمه ی عربی می بینه خود به خود قفل می شه
دیدیم برام معنی شو بگو اگه خواستی
راستی یه آپ بردیایی هم کردم
فعلا!

آری. هدف اصلا همینه که نشون بدیم یک موجود زنده زنده است!
آپ بردیایی‌ت رو هم دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد