یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

مسابقهٔ عکس

عکسبه یک عکّاس ایرانی کمک کنید تا در مسابقهٔ سالانهٔ براون رتبهٔ اوّل را کسب کند.

مراحل کار کاملا ساده است! روی عکس سمت راست کلیک کنید، در صفحه‌ای که باز می‌شود، روی همین عکس کلیک کرده، لینک Vote را کلیک کنید.

به همین سادگی! حتما مطمئن شوید که رأیتان ثبت می‌شود و شمارهٔ رأی‌ها یکی زیاد می‌شود.

هر نفر تنها یک رأی می‌تواند بدهد، نه بیش‌تر.

فقط تا پایان فوریهٔ ۲۰۰۹ فرصت دارید!

نظرات 9 + ارسال نظر
javad دوشنبه 25 آذر 1387 ساعت 09:34 ب.ظ

hey agha damet garm hesabi hall dadi! :)sss:_

قابلی نداشت

همت سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 10:28 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com/

عیدت مبارک
ممنون امیدوارم که اول بشه

چند وقتیه که سرم خیلی شلوغه
امتحانات هم که نزدیکه
تقریبا هر روز تا ظهر دنبال دوا دکترم و ظهر تازه میام سر کار
وضع استاد هم که حالمون رو گرفت

امروز هم یک سفر در پیش دارم ان شاء الله میرم پا بوس آقا امام رضا(علیه اسلام) و نایب الزیاره هستم

روز عید دعا کن بلکه اوضاعم بهتر بشه

می‌بینم که از سفر هم برگشتی. امیدوارم اوضاع همه ما بهتر بشه.

همت سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 10:30 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com/

راهی نداره دوبار رای بدیم؟

یه سری راه ژان‌گولری داره که به انجامش نمی‌ارزه. هر چند که فعلا گویا عکس مفقود شده، یا شایدم من نمی‌یابمش!

فاطمه سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

چرا همت جان داره ولی با یک کامپیوتر دیگه.

اینم یه راهشه.

زرایر سه‌شنبه 26 آذر 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

من سند تو آل کردم ولی نمی دونم دوستام رای دادن یا نه!

بابت آپ جدیدم ممنون

بابت خوندنش ممنون :-)

فاطمه چهارشنبه 27 آذر 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

حالا که تمام این 13 تا رو خوندم ، خیلی خوشحالم که دلت خواست.

خوش و خرم باشی.

تشکر.
شما هم خوش باشی.

Kaka' پنج‌شنبه 28 آذر 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

نظر داده بودم قبلا!
عیدتم مبارک!
و...
فعلا!

عید شما هم (با تاخیر!)

گاما یکشنبه 1 دی 1387 ساعت 03:45 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
ببخشید یه مدت سرم شلوغ بود و نبودم یلدا تون مبارک
دیگه فردا میام اینا یی رو که نخوندم می خونم ولی نظر فکر نکنم لازم باشه بدم ...!
شاد و سلامت باشید

سرت سلامت باشه!
مرسی که سر زدی به هر حال. انتظار ندارم وبلاگی که تکلیفش با خودش معلوم نیست رو سر بزنی.

امیرحسین دوشنبه 2 دی 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

من قبلا رای دادم.

تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد