یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

خیسی قشنگ

امروز یکی از روزایی بود که واقعا دوستش می‌داشتم. بارون اومد اونم چه بارونی! منم تا می‌تونستم زیر بارون رفتم! عالی بود!

خیلی دوستش داشتم!

ای خدای بارون، بارون رو زیاد کن! فقط دمت گرم، قبلش یه خبری بده لباس گرم هم برداریم. :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
یک دوست سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.naseeb.persianblog.ir

hi
its fantastic
come to my house pls

حتمنک!

گاما سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 06:45 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
بارون که خوبه
زیر باران رفتن هم کار جالبیه ولی من توصیه نمی کنم سرما می خورید و روی دستمون باد می کنید!
در هر حال بارون خوبه منم بارون می خوام دوباره زیر باران رفتم نامه ات....
شاد و سلامت باشید

بله بله، شما برید به نامه خوانی زیر باران مشغول شید :دی

فاطمه سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 07:49 ق.ظ

ببین پسرم ، خیسی خوبه ها.مخصوصا اگه آدم از میدون ونک تا خونش رو پیاده بره ، اونم زیر بارون، اونم یادش بره ماشین بگیره.کلا رسما قشنگه

بعد یه نکته ای هست اینکه اگرم قبلش خبر میدادند نیز باز تو یکی لباس گرم برنمیداشتی

ونک؟

زرایر سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

من بارونو ؛ حتی بی خبر قبلی ؛ خیلی دوست دارم .

موفق باشید !

منم!

گاما سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 04:07 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
چرا در این محل تایید نصب نمی گردد؟

چون حسش نبیده

افشین سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://natoordasht.blogfa.com

خدا نکنه زیاد شه بابا!عجب دعاهایی می کنیدا!

این بارون زیاد شه دیگه در استان ما درختی نیست که جلوی سیل رو بگیره و اونوقت ما

وبم آپ شد

ای بابا! خب تصحیح می‌کنم، خدا ان‌شاء الله در همه جا به جز استان شما باران را افزایش دهد! خوبه؟ :دی

بینکی چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 03:10 ق.ظ

این خدا به ما هم خبر نداده بود لباسای گرم بردااریم
سرما خوردیم سرماخوردنی
بازم خوبه که برای شما دوست داشتنی بوده فقط امیدوارم مثل بنده به درد سرماخوردگی دچار نشده باشید

منم خیلی بهش دچار نشدم!!!! فقط از دانشگاه رفتن باز ماندم

سپید چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

خوب ابرای توی آسمون و گاهی رعد وبرق و اینا همون خبر از قبل هستن که وقتی از خونه بیرون میری لباس گرم ورداری دیگه.

پس ایراد از فرستنده نیست. به گیرنده خودت گیر بده.

آره می‌دونم، ولی آدم بالاخره بعضی وقتا می‌خواد غر بزنه دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد