یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

واقعا!

گیرم که من یه کاری داشته باشم که از یکی کمک بخوام. و گیرم که اون کار باعث بشه که اون یکی مثلا یه هفته از کار و زندگی بیفته.

کیه که حاضر باشه هفته‌ش رو به دوستش بفروشه؟


بجدّ هفته مؤمن می‌فروشم غیر را نحن تو و خریدار المؤمنین نیستی من اما اشتری و الله هفته‌هایم ان هفته

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 07:44 ق.ظ

خب میتونم بگم ، خودم از این کارها زیاد کردم.درسته که اصولا قدر شناسی در شانی هم ندیدم ولی از این کارها کردم.

(بعد تایید نمیشه نظرات دیگه چه کنم)

:دی

زرایر سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

من خیلی از این هفته هامو به خاطر دوستی هام فروختم . ولی ندیدم کسی واسه من حتی یه ساعتشو فروخته باشه

:-) عجب!

همت چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://heyatonline.blogf.com

لاادری شاید اگر وقع آن وقت...

عجب!

سپید چهارشنبه 15 آبان 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

این جمله های قر و قاطی که ترکیب از عربی و فارسی این آخرا مینویسی منو کشته. انصافی چیجوری اینا رو میسازی؟ ها؟ نکنه داری زبون جدید اختراع میکنی.

از فاطمه بپرس قشنگ بهت توضیح می‌ده :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد