یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

گناه

بهش می‌گم چرا گناه می‌کنی، می‌گه که لذت توبهٔ بعدشو بچشم.

***

جاهلون بودی نحن ما و آن‌قدر رسالته بیچارگان یجعل که حیث حاشیه بما در أعلم در هو ندیدی الله را انّ مرکز و

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 07:51 ق.ظ

فکر کنم باید باز یه سخنرانی ول بدم اینجا نه؟؟
1-دقیقا این آپ آخرت رو در ساعت 00:00 پست کردی، دقت کردی به این قضیه؟؟
2-در مورد اون آپ طسم هم باهات کار دارم.(ولی گمونم آنلاین به خدمتت برسم یا حضوری بهتره(آنلاین ترجیح داره))
3-ایول این آپت از اون جمله ها داره که من دوست دارم.تو خجالت نمی کشی ، خیلی وقته از این جمله ها نذاشتی ؟؟ نمیگی من دلم از این جمله ها میخواد؟؟
4-ایها الناس اون گاه نوشتی نوشته این موجود زنده ها ، دقیق و چندین بار بخونید(نکته کنکوری بید)خب من تجربه اش رو دارم.بیچارتون میکنه در این زمینه.یعنی کافیه یه بار بگید مثلا فلان چیز.مخصوصا اگه بحث مدیریتی باشه(قابل توجه بعضی ها از نوع دوم)حالا دیگه خود دانید.
5-با جمله اول آپتم ،یه جورایی حال کردم.خب یعنی چی که آدم بره گناه کنه بعد برگرده بگه چون توبه اش لذت داره؟؟؟؟خب حالا توبه اش لذت داره ، اگه فرصت توبه پیدا نکردی چی؟؟اونوقت چه میکنی؟؟اونوقت حالت اساسی گرفته میشه دیگه عزیزه من
6-نمیدونم نفر چندم شدم.(اینم به این علت هست که این موجود بسیار تنبل است و قصد ندارد اون تیک تایید نظرات را بردارد)
7-فعلا همینا دیگه!!

دقت می‌کنی که من خودم آپ می‌کنم دیگه؟ پس دست خودم بوده که چه ساعتی انجامش بدم :دی

فاطمه یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 07:53 ق.ظ

بیاین دیدید یه چیزی یادم رفت.
شماره چند موندم؟؟
8(انگاری)- خب من برم سراغ این معمایی که این جناب زنده مطرح کرده.ببینم چی میشه

:دی

سپید یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

بزن تو گوشش و بعد ازش معذرت خواهی کن. اگه تو رو بخشید دوباره بزن تو گوشش و ازش معذرت خواهی کن. اگه گفت چه مرگته بگو از این که منو عفو میکنی خیلی لذت میبرم.

همممم .... حیف که نمی‌شه، وگرنه منطق خوبیه. البته این آدم منطق‌ش به منطق مِی‌خوارهٔ شازده کوچولو می‌مونه

زرایر یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام

چه عربی قاطی پاطی و درهمی !
طرف داره لذت گناه رو می چشه ... بهانه توبه رو میاره !!!
جل الخالق ...

موفق باشید .

:دی بله دیگه دقیقا

همت یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://heyatonline.blogf.com

با اجازه از این جمله:
بهش می‌گم چرا گناه می‌کنی، می‌گه که لذت توبهٔ بعدشو بچشم.
در وبلاگ حیدریون استفاده کردم

:-) تشکر می‌کنم

گاما یکشنبه 12 آبان 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
به چند زبان زنده ی دنیا پست میدید یک جوری بنویسید ما هم بفهمیم!
در کل توبه خوبه گناه نگردن بهتره گناه نکردن و انجام مستحباب بهتر تره و در آخر!
عارفی گرفتن جام ز ساقی باشد!
شاد و سلامت باشید

عجب!
به دو سه زبان :دی

امیرحسین دوشنبه 13 آبان 1387 ساعت 03:17 ب.ظ

ایول!!لذت بردم!واقعا لذت بردم!ممنون.

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد