یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

مبارک!

تولد دوستمونه دیگه، چه کنیم. مبارک باشه. ان‌شاءالله حضورتا خدمت برسیم کادو تقدیم کنیم شیرینی و شام بگیریم :دی

(این تنها باری‌ست که من چنین اقدام شنیعی را در وبلاگ صورت می‌دهم :دی)

نظرات 14 + ارسال نظر
مهرنوش پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 06:51 ق.ظ

امیدوارم آخریش نباشه ، این جا هم بگم ، دوست جون تولدت مبارک .

:دی

گاما پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 10:41 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
تولدش مبارک باشه
به هر حال هر کی هست فکر کنم این همون فردیه که یک جا دیگه مجهوله
اهم منم تولد می خوام ....! نه اگه شنیعه همین یک بار بسه!
شاد و سلامت باشید

آره همونه :دی
فقط اشکالش اینه که نمی‌دونم باید کی برم ازش شیرینی بگیرم

همت پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://heyatonline.blogf.com

میدونی...
نمیدونم باورت میشه..
من بعضی وقتا فکر میکنم یکی اینجا داره ذهن منو میخونه و یادداشت برمیداره
نمیدونم...


راستی مبارک باشه

:-) چه جالب. حالا از چه نظر این جوریه به نظرت؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 01:35 ب.ظ

دقت کردید؟این میلاد آپ نمیکنه نمیکنه؟یهو 4 تا با هم آپ میکنه.

بعد یه نکته دیگه اینکه مهرنوش گفته دوست جون

گاما پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 02:34 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
اون دوست گرامی که کشف شد( من کشفش کردم بقیه هم که می دونستند )
به هر حال تولدشون مبارک باشه!
شاد و سلامت باشید

:دی مبارک باشه!

علی پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 03:15 ب.ظ

*حدیثی که گفتم :
من عمل بما یعلم ورثه الله علم ما لم یعلم
( حوصله اعراب گذاری ندارم لازم بود بگید .)
* تولد هر کی هست مبارک و بدونه وقتی بین اون احتمال بسیاربسیار کم که برای شکل گرفتن یک نفر لازمه هر کدوم از ماها انتخاب میشیم پس قراره هر کدوم مون اگه خودمون باشیم یه کار خیلی خیلی بزرگ کنیم...
* دوتا دوست جون دارم که خودشون نمیدونند دوست جون من هستند .افرادی که ساعت ها باهاشون میرم بیرون و قدم میزنم و در مورد زندگی و فلسفه و خدا فک میزنم .
*اصولا عصبانی میشم کسی به پزشکا توهین کنه! و در صورت تکرار ممکنه شخصیت اون فردو با خاک یکسان کنم!ناگفته نماند که اولین بار موقع معاینه مریض توی بخش ، عکس ستون فقرات مریضو از فرط استرس ! برعکس گرفته بودم!!!! واز روی سرته بودن اسم مریض روی عکس متوجه شدم که چپه گرفتم!!!!!!
بیش فعالی ذهنی و هایپر پلازی و نئوپلازی فکری هم این روزها اپیدمی شده !

* تشکر از حدیث.
* چه جالب. دو تا دوست جون که خودشون نمی‌دونن دوست‌جون شما هستند. چرا نمی‌دونن؟
* بیش‌فعالی کلا خوبه. :دی
* نه بابا ما قصدمون جسارت به پزشکا نبود خدایی‌ش! راستیت اولش مطلبو یه جور دیگه نوشته بویم، بعد دیدیم که الکی منجر به نگرانی خواهد شد، یه جور دیگه‌ش نمودیم :دی

زرایر پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

مبارک باشه برای ایشون و شما و بقیه ! اونم قدم این نورسیده که کامنت هاش در تعداد سطور ؛ سر به فلک میساید !!!

موفق باشید .

:دی

علی پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 04:39 ب.ظ

خدا بد نده چی شده ؟ تومور مغزی گرفتید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ( اصولا اول به بدترین امکان ممکن فکر میکنم!)
نمیدونند چون دوست ندارم بدونند ..اینکه چرا دوست ندارم بدونند که دوست جون من هستند رو دوست ندارم بگم!!!!!!!!!

:دی
نه بابا! چیزی نشده که! گفتم ممکن بود یه جوری برداشت بشه ازش که بقیه نگران بشن فکر کنن من یه چیزیمه، در نتیجه عوضش کردم.

علی پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 05:26 ب.ظ

اگه سردرد و امثال اینا دارید بگید با روش های سنتی و غیر سنتی بگم چه کنید!

نه بابا بخدا هیچی نیست! ای بابا!
یه مطلبی نوشته بودم گفتم ممکنه بعضیا فکر کنن من چیزیم شده در حالی که چیزیم نیست.
در نتیجه اصلاحش کردم. همین.

سپید پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 10:55 ب.ظ


به به میبینم که اینجا هم برای بنده جشن و تبریک و این حرفا برقراره. بابا دست شما درد نکنه. واقعا شرمنده کردی آقا میلاد.
اصلا فکر نمیکردم که اینجا هم شما آپ تولد بکنی. مخصوصا با توجه به همون قضیه شنیع بودن و اینا.

به هرحال ممنون بابت اینکه همینقدر به یاد ما بودید.

انشاالله شما هم سالهای سال با موفقیت و سربلندی زندگی کنید.

:دی
خواهش می‌کنم بابا! قابل شما رو نداشت! فقط یادت نره که آپ من خرج داره ها! باید شیرینی بدی :دی

امیرحسین پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

یلاد جون تولده منم 5 دی هستا!

اااااا! تو که از من بزرگ‌تری پس!

سپید پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

خوب همونطور که اونور هم گفتم شما بیا اینجا ما در خدمتت هستیم.
بالاخره شما هستی که میخوای شیرینی بگیری.

:دی شما آدرس بده ما میایم

گاما جمعه 10 آبان 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
اگه اینجوریه! تولد منم 6 اسفنده!
با اینکه تو وبلاگ اون دوستمون! زرایر لیست تولد همه رو گفته نمی تونید زیرش در برید!
تولد خودتون کی هست؟
شاد و سلامت باشید

:دی
حالا مگه کسی خواست در بره از زیرش؟
اگه تولد خودمو تبریک گفتم مال بقیه رو هم می‌گم!!

بینکی جمعه 10 آبان 1387 ساعت 01:18 ق.ظ

میلاد جان انشا الله در میلاد با سعادت همه دوستان از این کارا به کنید
تولدت خودت کیه دوسته عزیز بیایم شیرنی بگیریم؟

اصولا اشید کادو دادنو بشه کاری شنیع نام گذاری کرد اما تولد گرفتن بسیار نیکوست

:دی ان شاء الله!
کادو گرفتن که خیلی خوبه، حالا دادنشو نمی‌دونم!
ما هم تولدمان 12 دیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد