یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

نوج‌تسود

روزی روزگاری داشتم با دوست‌جون حرف می‌زدم و در همین حین یک سؤال اساسی برام پیش اومد.

چرا من یه دوست‌جون دارم؟ چرا بعضی‌ها کلی دوست‌جون دارن؟ و چرا بعضی‌ها هیچ دوست‌جونی ندارن؟

بعدش برام این سؤال پیش اومد که اصلا ما به کی می‌گیم دوست‌جون؟

شما به کی می‌گین دوست‌جون؟ اصلا کسی هست که بهش بگین دوست‌جون؟

نظرات تأیید می‌شن در نتیجه اگه خواستین کس دیگه‌ای نخونه می‌تونید بگید. اگه هم خواستین می‌تونید فحش‌هاتون رو به طور خصوصی ارسال کنید :دی البته اگه خواستین تاییدشون می‌کنم.


پس‌نوشت:

این صدمین مطلب من در این وبلاگه. (در واقع صد و یکمین، اما یکی‌ش هیچ وقت منتشر نشد و پاک گشت. در نتیجه می‌شه صدمیش :دی) خوشمان آمد که موضوعش مربوط به دوست‌جون و امور مربوطه باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهرنوش پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 06:47 ق.ظ

عجب !!!!!! من تا نفهمم این دوست جون تو کیه جواب نمیدم.
صدمین مطلبت مبارک! ایشا ءالله هزارمیشو جشن بگیری.
خوش به حال دوست جونت که حرفای اون شده مطلب این آپت.
همیشه به آپ ....

خب حالا یعنی بدون دونستن اون نمی‌تونید جواب بدید؟ خیلی عجیبه!
نه دیگه، حرفای اون که نبود، تفکرات خودم بود. :دی

زرایر پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 03:59 ب.ظ

تا حالا صد تا حرف زدین اینجا ؟؟؟؟ ایولکس !!!!

خوب ؛ این که چرا بعضیا فقط یه دوست جون دارن ؛ به خاطر اینه که به هرکسی نمی گن دوست جون .

دوست جون باید باوفا باشه ؛ مهربون و دلسوز باشه ؛ راستی و صداقت داشته باشه ؛ عیبای دوست جونشو ببینه و بهش بگه تا رفع بشن ؛ خوبیای دوست جونشو ببینه و بزرگشون کنه تا دل آدم گرم شه ؛‌قصد و غرض شخصی از دوستیش نداشته باشه و خیلی مشخصات دیگه ...

این مشخصات هم به راحتی توی یه نفر پیدا نمیشن . واسه همینه که معمولا آمار دوست جونای واقعی خیلی خیلی کمه . یکی دو تا بیشتر نیستن .

مال من که فقط یه دونه ست . تازه همون یه دونه رو هم چند ساله ( به حکم ضرورت زندگی ) نتونستم ببینم

موفق باشید .

عجب!

فاطمه پنج‌شنبه 9 آبان 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

گمونم منم نظر دادم نه؟؟تاییدش نکردی یا نیومده؟

نیومده چیزی

پروتی یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

به کی میگم دوست جون؟
خب به کسی که با معرفت باشه
با وفا باشه
ارزش اسم دوست جون رو داشه باشه

پس تو هم موافقی که به هر کسی نمی‌شه گفت دوست‌جون. بسی جالب بید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد