یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

خیانت ... ؟

یه سری حرفایی که با دوست‌جون رد و بدل کردیم منو خیلی به فکر انداخت.

به نظر شماهایی که منو اینجا دوست خودتون می‌دونید و وبلاگ رو می‌خونید، آیا من باید با همه یه برخورد داشته باشم؟

آیا مثلا اگر من یه روزی توی مسنجر بیام و فقط برای یه آدم خاص available باشم، شماها دلگیر می‌شید از دست من؟ آیا فکر می‌کنید خیانتی کردم به دوستی‌مون؟

آیا مثلا اگه من یه کاری بکنم و نخوام به شما بگم، فکر می‌کنید خیانت کردم بهتون؟

واقعا برام سواله!

نظرات 16 + ارسال نظر
حسین جمعه 3 آبان 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.efs1.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
از راه دور میبوسمت
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
سر بزن واگر از وب ما هم خوشت اومد رو تبلیغات ما کلیک کن

مهرنوش جمعه 3 آبان 1387 ساعت 10:48 ق.ظ

عجب ، چه حرفایی که با دوست جونتون نمیزنید. نمیخواید این دوست جون رو به ما هم معرفی کنید؟؟؟

*****
تمام اون بالایی ها برای این بود که جواب ندم . متوجه اید که.

بله متوجهم!
نه خیر، هویت دوست‌جون یک چیزیست که نمی‌گم :دی گیر هم ندین

گاما جمعه 3 آبان 1387 ساعت 10:50 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
شما مختارید هر کار دلتون می خواد بکنید ...
دوستان هم زیادند و نمی شه دل فقط یه نفر رو به دست آورد!
شاد و سلامت باشید

عجب! :دی

علی جمعه 3 آبان 1387 ساعت 11:57 ق.ظ

چه ربطی به خیانت داره ؟
حدیث رو دقیقش رو پیدا میکنم میذارم...

هان؟ نیدونم. سوال شد برام دیگه

فاطمه جمعه 3 آبان 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

مسلما آدم با هر آدمی یه برخورد داره.این کاملا طبیعیه.
خیانت در دوستی هم به این چیزا نیست ، وقتی مطرح میشه که به فرض مثال من نوعی ، برای دوستم یه کاری بکنم که به ضررش تموم بشه.اینجاست که مساله خیانت شکل میگیره.
پس برخوردهای متفاوت خیانت محسوب نمیشن.
فقط یه نکته ای هست اینجا که بسته به برخوردهایی که من نوعی با دوستام دارم، بهتر بگم درجه صمیمیتم با اونها ، سبب میشه یه سری انتظارات دوطرفه پیش بیاد، که در صورتی که یکی از طرفین این انتظارات رو براورده نکنه ، امکانه دلخوری اینا زیاد هست.

:-)

زرایر جمعه 3 آبان 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

همه آدما یه جور نیستن ... که بخوایم باهاشون یه جور برخورد کنیم .
همه از رو یه الگو بریده و دوخته نشدن !!!

با هرکسی باید مطابق شخصیت خودش رفتار کرد و کلا ؛ هنر مردم شناسی خیلی مهمه . که آدما رو بشناسی و مطابق منش خودشون و اونطور که لیاقت دارن ؛ باهاشون برخورد کنی ...

من اگه کسی اینویز باشه برام ؛ هیچ ناراحت نمیشم چون می فهمم که در اون زمان ؛ اون شخص ؛ حرفی برای گفتن به من نداره ... یا دلش می خواد تنها باشه و فقط با یه سری آدما صحبت کنه ...

هرکسی اختیار دوست داشتن ها و دوست نداشتن های خودشو داره و همونطور که دلمون نمی خواد دیگران در مسایل ما دخالت کنن ؛ ما هم حق نداریم تو مسایل دیگران دخالت کنیم .

من یه سایت می شناسم که اینویزها رو به من نشون میده و می فهمم کی اینویزه و کی نیست ... ولی به دلیل فضولی نیست که میرم اونجا ... فقط صرفا دلم برا خیلی از دوستام تنگ میشه و وقتی می بینم که نیستن ؛ میرم تو اون سایت که آواتارشون رو ببینم و کمی از دلتنگی خارج بشم ... حتی اگه آف باشن هم حضور آواتارشون دلم رو آروم می کنه ... و اگه اینویز هم باشن چیزی از محبتی که نسبت به اونا دارم کم نمیشه ...

باید به خلوت آدما احترام گذاشت و مزاحمشون نشد ...

موفق باشین

فاطمه جمعه 3 آبان 1387 ساعت 01:21 ب.ظ

همون طور که حدس میزدم نظرات تایید میشدند بازم
حالا در این موردم مینویسم پس
«آیا مثلا اگه من یه کاری بکنم و نخوام به شما بگم، فکر می‌کنید خیانت کردم بهتون؟»
بازم این حرفت برمیگرده به حرفم تو نظر قبلیم.
یعنی اگر من با دوستی صمیمی ترم ، انتظارم ازش بیشتره که اگر کاری یا چیزی براش پیش میاد بهم بگه.مثلا میتونم این مثال رو بزنم که منو مهرناز که با هم دوستیمون بیشتره ، انتظارات بیشتری هم از همدیگه داریم، چرا ؟چون یه مدت زیادی که همدیگر رو میشناسیم و چون از روزی که با هم آشنا شدیم ، تا به حال دلیلی بر عدم ادامه این دوستی ندیدیم ، به این روند ادامه دادیم و هر روز هم این دوستی صمیمیتش بیشتر شده.پس میخوام اینو بگم که من از مهرناز توقع دارم که بیشتر با من شیر کنه.اونم همین انتظار رو از من داره.
نکته دیگه ای هم که مطرحه ، من چون مثلا با اخلاق مهرناز اشنا هستم ، هر کار یا رفتاری که مطابق با اخلاق همیشگیش نباشه ، برام سوال برانگیزه و گاها سبب نگرانیم میشه که در نتیجه ممکنه دمار از روزگار مهرناز در بیارم تا بهم بگه چی شده یا چی نشده(حالا نه اینکه کلا دمار از روزگار همدیگه در نمیاریم)
حالا این به نظرم تو دوستی یه امر طبیعیه.حالا من نمیدونم به این قضیه چه اسمی بدم.ولی میدونم که اسمشو خیانت نمیشه گذاشت چون نیست.

واییییییی که چقدر حرف زدم.جوگیر شدم دیگه.برداشتی تاییدیه هم که گذاشتی آدم راحت هی برای خودش چرت و پرت تحویلت میده

خب فعلا همینا ، اگر بازم یادم اومد میام از خودم سخنرانی ول میدم

ایده جمعه 3 آبان 1387 ساعت 05:14 ب.ظ

نمیدونم چی بگم... قطعن اسمشو خیانت نمیذارم. ولی هر کسی توی نوعی رو با خودش مقایسه میکنه. یعنی اینکه طرف حس کنه چیزی رو حتمن به تو میگه... ولی تو بهش نگی... یا اینکه معمولن برات آن میشه ولی تو نشی... خوب حس میکنه لابد اونقدرا که دوستی واسه اون مهمه واسه تو نیست... و این حس خوبی نیست. البته من برداشت کاملن غیرشخصیمو گفتم... چون کلن در مورد تو انتظار دیدن این رفتارایی که گفتی رو دارم.

ایده جمعه 3 آبان 1387 ساعت 05:37 ب.ظ

حس کردم جمله اخرم یک کم بد گفته شده. توضیح میدم که یه وخ سوتفاهم نشه. بهتره بگم اگر همچی رفتاری از جانب شما پیش بیاد برای من پذیرفته شده است.
البته تو هم میتونی از یه بعد دیگه به قضیه نگاه کنی... اینکه اگر کسی برات مهم باشه و این کارو باهات بکنه... نمیتونی بگی به همین راحتی میپذیری. فکر کن یه آدم خاص باهات این کارو بکنه.

سپید جمعه 3 آبان 1387 ساعت 09:02 ب.ظ

نه!!!

مگه همه کار آدم رو باید همه دوستاش خبر داشته باشن تا بشن دوست؟؟؟

افشین جمعه 3 آبان 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.natoordasht.blogfa.com

ُسلام
خوبید؟

چه قد آپ!

بستگی به میزان دوستی داره.
خیلی پیش اومده که یه سری از دوستام که باهاشون ارتباط خیلی نزدیکی ندارم و موقعی که حاله یه سری چیزارو نداشتم گفتن حالا اینویز میشی واسه ما!
به نظرم خودشون باید درک کنن

یاحق

مرد یخ زده/ کاکا یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 12:22 ق.ظ

اول؟..چــــــــــــــــــی مییی گی
خوبی؟ کجایی پسر..خیلی وقته ازت خبری ندارم..خوبی خوشی سلامتی؟ زندگیت خوب می گذره..اوضاع احوال..حال روحی حال جسمی...ابرام خوبه؟ دلمون کلییی تنگ شده..نارفیق یه حالی..احوالی..ما مردیم هم مهم نیس نه؟
خوش بگذره دوستم..یا، خوش بگذرون دوستم!
فعلا!

مرد یخ زده یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 12:25 ق.ظ

راستییییییییییییی...بازم شرمنده که هی نمی رسم وبتو بیام
انقدر فک زدم یادم رفت جواب سوالتو بدم
خب...بستگی داره میزان دوستیت با یکی در چه حد باشه..به نظرم ممکنه آدما ناراحت شن..هر چه قدر هم که بگن براشون مهم نیس...به هر حال..حتی اگه یه کسی یا خود تو این کارو کنی من یکی که حس خیانت بهم دست نمی ده
فعلا!

بینکی یکشنبه 5 آبان 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام میلاد جان
چه طوری دوست عزیز
همین حالا وبلاگت و وبلاگه بچه های سایت رو پیدا کردم
دلم برای بحثامون تنگ شده
سعی می کنم بعد از این زود زود به همتون سر بزنم

قربانت رضا

همت سه‌شنبه 7 آبان 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://heyatonline.blogf.com

نه بابا خیانت چی
شاید اصلا از قیافه من خوشت نیاد دلیل نمیشه که بزرو برام پیغام بذاری به کسی چه؟

:-) تشکر منم همین طوری فکر می کنم

پروتی یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 01:52 ب.ظ

من بلاخره هویت این دوست جون رو کشف میکنم

جواب سوالت:
نه......
از نظرمن هرکسی یه حریم خصوصی داره
و برای حریم هرکس باید احترام قائل شد.هرکسی یه زمانهایی برای خلوت میخاد....پس میشه اون رو بهش داد

:دی هویّتش چیز ویژه‌ای نیست که، یه اسمه!
با جوابتان موافق بیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد