یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

گل ؟

به این فکر می‌کردم که وجه اشتراک گل و سیگار اینه که هر دو بعد از این‌که به زندگی درمی‌آن به سرعت تموم می‌شن.

خدایا، وقتی ما رو خلق می‌کردی، داشتی گل می‌کاشتی یا سیگار روشن می‌کردی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 07:38 ق.ظ

میگم ، گل کاشته ، ما با کارمون گل وجودیمون رو به سیگارش کردیم و دودش کردیم رفت .....................

:|

ایده سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:16 ق.ظ http://4me.blogsky.com

خوب.... باید راجع بهش فکر کنم... هنوز نمیتونم با قطعیت نظر بدم.

خوبه. فکر کن :دی

مهرنوش سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:18 ق.ظ

:دی

زرایر سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

آره ؛ هر دوشون بو میدن
ولی این کجا و آن کجا

آره هر دوشون بو هم می‌دن. توجه نکرده بودم به این :دی

ایده پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

خیلی فکر کردم... شاید درست نباشه بگم... نمیدونم. من هنوز نمیدونم! واقعن نمیدونم... نمیتونم هم بگم که قطعن گل.... نه به اون دلیلی که اول همه به ذهنت خطور میکنه... ولی هنوز نمیدونم.

:) الانسان خُلق لتفکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد