یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

حرف مردم می‌کند بسیارها ...

در این چند روزی که داشتم فکر می‌کردم که وبلاگ رو تعطیل کنم یا نه، از سر بیکاری نشستم و مطالب وبلاگ رو باز خوندم.

به روند مطالب وبلاگ فکر کردم، و به چیزایی که فکر می‌کردم برای خودم ارزش دارن.

در همین راستا اندکی غر نمودم که می‌تونید اگه بی‌کارید و دلتون می‌خواد یه سری غرغر الکی بشنوید (بخونید فی‌الواقع) کلیک نمایید.

همیشه با خودم می‌گفتم که من کسی هستم که به حرف مردم در مورد نحوهٔ زندگی و منشم هیچ اهمیتی نمی‌دم و نمی‌ذارم حرف مردم توی زندگی من حکم‌ران باشه به جای من. امّا دیدم که گویا بر خلاف این اظهار رفتار می‌کنم. به خاطر همین موضوع تصمیم دارم که به کوری چشم اون آقایی که با اس‌ام‌اس‌هاش اعصاب من رو به هم ریخت اول هفته وبلاگ رو باز نگه دارم.

و تشکر هم می‌کنم از دوست عزیزم که با این‌که من آدرس وبلاگ‌ش رو فهمیدم (در واقع خودش گفت :دی) به حرف زدن خودش ادامه داد اون‌جا و به من یادآوری کرد که اصلا برای چی می‌نوشتم توی وبلاگ.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرنوش دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 11:05 ب.ظ

هورا !!!!!!!!!!!!!!!!!! میشه باز هم تلپ شد اینجا.

به به! سلام! آره خب ... اینم یه دیدیه :دی
نه که شمام همه ش تلپ بودی اینجا!

مهرنوش دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

حرف نزدن دلیل بر نبودن نیست.

بله خب. اینم حرفیست. چه حکیمانه ... :دی

فاطمه سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 07:37 ق.ظ

یعنی رسما ببینمت، خونت حلاله!!!!!!!!!!!!!!!!!
خب تهدیدمو کردم،حالا میرم سر آپ:
الان کاملا خوشحالم، یعنی صبح اومدم گرفته و اینا، زدم رو وبلاگت ، ناامیدانه و اینا، الان خوشحال و سرحال و اینا.

از اینکه خوشحالم کردی ، ممنون
و حالا سلام

دیگه بسه برم آپهای بالا سری رو بخونم.

به خاطر همینه که نمی بینی منو :دی

فاطمه سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 07:42 ق.ظ

و
Don´t care what people say
Just follow your own way

I'll give it a try

ایده سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:15 ق.ظ http://4me.blogsky.com

خوب ما که از ریدر شوما رو میخونیم اومدیم شکواییه بدیم که یعنی که چی همش با آقایون محترم حرف می‌زنید!!!! اومدیم اینجا دیدیم آقایون محترمی وجود ندارن!!!! یعنی تو ریدر بودنا! اینجا نبودن!
ولی من هیچ وقت نمیتونم بگم زندگیم ۱۰۰٪ مستقل از افکار و برداشتهای مردمه... نمیگم کاملن هم وابسته‌س اما میدونم تا حدی وابستگی وجود داره.

ها، چون از توی ریدر اون قسمتای غرغرش معلوم بوده، از اینجا باید روش کلیک می‌کردی :دی

Kaka' سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

اااااااااااااااا..میلاد غر می زند قسمت غر هاش واقعا کینه ای بود ها
به به..به به..خوشحال شدیم که همچنان می تونم چترمونو اینجا باز نگه داریم
ایام به کام
فعلا!

واقعا.
ما هم خوشحالیم

زرایر سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام

خوشحالم که خودتون رو همین جا پبیدا کردید .

من زندگیم رو بر اساس حرفای ملت نمی سازم ؛ ولی حرفای مردم به شدت روی روحیه من تاثیر میذارن !

ما با ملتیم ؛ نه بر ملت !

:-) مرسی. خب منم سعی می‌کنم تاثیر حرف مردم توی زندگیم کم‌تر باشه

زرایر سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

موفق باشید

شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد