یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

خواب ...

هیچ وقت فکر نمی‌کردم که زمان‌هایی را که ناگهان چرتم می‌گیرد در واقع همان مواقعی باشد که Player 1 بازی را Pause‌ کرده است.


نظرات 6 + ارسال نظر
مهرنوش جمعه 12 مهر 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

این جمله بی نهایت قشنگ بود تبریک برای بازگشت.

:-) البته جر زنی بود، چون قبلا استفاده نموده بودیمش.
مرسی.

فاطمه جمعه 12 مهر 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

مگه کجا رفته بودکه بازگشتشو تبریک میگی؟؟
===
اما بازیکن شماره 2 است که بازی رو از حالت ایستا بودن میتونه در بیاره.

ها؟ بازیکن شمارهٔ دو فکر نکنم تا وقتی خود بازیکن شمارهٔ یک از حالت ایستا در نیاورده باشه بتونه در بیاره

فاطمه جمعه 12 مهر 1387 ساعت 11:13 ب.ظ

خب درسته .ولی بازیکن شماره یک هست که به 2 این توانایی رو داده که بتونه.

:-؟ نیدونم. شاید از زمان آتاری و اینا که من بازی می کردم تا حالا کلی فرق کرده باشه :دی

فاطمه شنبه 13 مهر 1387 ساعت 03:07 ب.ظ

ایول !!!!!!1
زمان ما سگا بازی میکردیم.(راهنمایی بودم گمونم)

ما دیگه انقد خرپول نبودیم که سگا داشته باشیم :دی تازه آتاری رو هم می‌رفتیم خونهٔ دوستامون بازی می‌کردیم.

زرایر شنبه 13 مهر 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام

اصطلاح جالبی بود . تا حالا بهش فکر نکرده بودم .

موفق باشید

منم تا الان فک نکرده بودم، وگرنه زودتر می‌نوشمش

آستان حضرت دوست یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 12:41 ق.ظ http://astan.blogsky.com

با حال بود

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد