یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

کی گفته؟

سلام

آقا کی گفته من دیگه نمی‌نویسم؟

فقط فعلا اندکی سرم شلوخه دیگه نمی‌رسم خیلی وقت بذارم برای مطلب نوشتن. یه ذره که سرم خلوت بشه می‌نویسم دوباره.

وگرنه که بستن وبلاگ انقد قرتی بازی و پست خداحافظی و اینا نداره که، فوق فوقش - اگه بعد از بستن وبلاگ، یکی دیگه زدم - به چند تا از دوستام که برام مهمه که بخونن وبلاگمو و نظر بدن خبر می‌دم آدرس وبلاگ جدید رو و این‌جا رو پاک می‌کنم :دی


پس‌نوشت: با تشکر از مهرنوش خانم که ایراد فلسفی-عقیدتی موجود در متن این‌جانب را متذکر گردیدند. ایراد مذکور رفع شد.


نظرات 10 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 08:55 ب.ظ http://efs.pib.ir

|>سلام به تو دوست خو بم ,,,,,,,,,,,,,,,,,
|میخواستم نظرشما در باره وبم بدونم| '"",||_____
|_..._.. .__________________|====_|___|..,]|
"(@ )'(@ )"'"""""""""""""''"""(@)'(@)"""""(@)
اگه خوشت اومد رو تبلیغ های ما هم کلیک کن تا کمکی برای ما باشه

زرایر دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

اول !

خوبه . خدا رو شکر . وگرنه من می دونستم و شما . ولی چی رو می دونستم ؟ نمی دونم

راستی یادتون رفت ها ! قرار بود اگه از اون آپ های خودم بذارم ؛ برام بنویسین اون دوستتون که می خواست دیگه تو وبلاگش ننویسه چی سرش اومد !

منتظرم که الوعده ؛ وفا شه !

موفق باشید .

:دی
حالا اونو در یه فرصت مقتضی به خدمتتون عرض می کنم :دی

زرایر دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

راستی سلام

به به سلام! :دی

مهرنوش دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

به به ، به به ، میلاد تو متنت غلط غلوط داری. درست میشه؟؟؟

راست می‌گین؟ اگه بفهمم چیه درست می‌شه. شلوخ؟ :دی
نگین که قرتی رو غلط نوشتم؟ :-؟ قرطی؟ غرتی؟ غرطی؟ :دی

گاما سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
خوبه هستید ولی خوب ملت هم حق دارند دیگه امروز 9 ساعت کلاس داشتم دارم داغون میشم
خوب دیگه من برم بخوابم فردا صبح زود باید یک کله بازم برم دانشگاه
ولی بیا بلاگفا ضرر می کنی ها کلاس بلاگفا بیشتره ها
شاد و سلامت باشید

نه ساعت کلاس!!! یا خدا!
نه قربونت همین بلاگ‌اسکای با کلاس تره :دی

فاطمه سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 07:28 ق.ظ

خوشم میاد ، یه کلمه گفتم ، کلا همه چه برداشتهایی کردند، تا حدی که منجر به زنگ زدن یکی به من شد که طرف جویای احوال همین میلاد بود.
امضا:شایعه پراکن

دقت ندارید دیگه من کی و کجا گفتم وبلاگشو میخواد ببنده، برید نظرم رو تو پست قبلی بخونید بعدش ، برداشت کنید.

ولی خب خداییش دیروز سر همین موضوع کلی با میلاد خندیدیم.

بعدشم قرتی درسته.(با اینکه بهت این چیزا اصلا نمیاد)

من تو باید کشته بشی :دی
ملت رو زدی نگران کردی رفت

سجاد سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
کار خوبی میکنی ادامه میدی وبلاگو

:دی

زرایر سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

حالا دیگه دوتایی می شینید به من می خندید !

حالا دیگه واقعا من می دونم و شما دو تا !

من هیچ کاره‌م. برید این فاطمه رو بکشید.

مهرنوش سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

میلاد هنوز اون 9 تا جمله رو میتونم برای این نوشته هات بگم
بعدشم زر ایر جان کسی اسمی از شما نبرده بود ها ، الان معلوم شد شما زنگیدی

آره زرایر جان، شما خودتون خودتونو لو دادین.
مهرنوش خانوم اون گیر رو که دیگه نمی‌تونید بدین :دی

Kaka' پنج‌شنبه 11 مهر 1387 ساعت 01:01 ق.ظ

به به..به به..خیال ملت راحت شد!
در ضمن..ما همچنان به انتظار اون مبسوط خوشگله نشستیم ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد