یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

و در آخر ...

و مسیح چنین گفت حواریون را: «هر کاری را پایانیست ای همراهان، و فردا، پایان من خواهد بود ...»

نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

یعنی چی که فردا پایان من است؟؟؟؟؟؟؟؟

بگم ها ، اعمال نامربوطه و بی منطق انجام بدی من می دونم و تو

ها؟!

زرایر یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام

من انگار از همه پرت و گیج و گول ترم ! چیزی قراره اتفاق بیفته ؟ این وبلاگ قراره تعطیل بشه یا یه ماجرای خوفناک درپیشه ؟

بابا یکی بیاد منو از نگرانی دربیاره

ها؟

گاما یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://gamalight.blogfa.com/

سلام
چه کار می خوای بکنی اگه خود کشیه به من مربوط نیست خواستی خبرم کن بیام سر جنازه گریه و ناله کنم!
اگه قراره یه کاری بکنی که دارت بزنن اونم موردی نیست فقط خبر کن بیایم سنگ و کلوخ بندازیم
اگه می خوای انا الحقی چیزی بگی اینکارا رو نکن این حسین رفت بالای دار آخرش چی شد همش فقط شبلی خواب خدا رو دید و دید خدا گفت که اسرار هویدا می گفت!
حلاج بر سر دار این نکته خوش سراید(؟)
از شافعی نپرسید امثال این مسائل!
تعطیل شدن وبلاگ هم زشته ولی اگه می خوای بیای بلاگفا من با آغوش باز می پذیرمت این بلاگ اسکای رنکینگش 1227 هست و بلاگفا 176 تفاوتش زیاده نه!
شاد و سلامت باشید

ها؟ :دی

Kaka' دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 01:07 ق.ظ

اگه منظور پایان کار این وبه که..کور خوندی!
اگه منظورتم نیس که باشه عیب نداره
فعلا!

ها؟

ایده دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 08:19 ق.ظ

میخوای دیگه ننویسی؟ خوب اگر واقعن دیگه دوست نداری ننویس... مهم اینه که تو راحت باشی... مجبوری که نیست...

ها؟ :دی :دی

همت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://heyatonline.blogf.com

هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها؟؟؟؟؟

дшмлрс دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:39 ق.ظ

این اسم جدید منه!!!!!! کف میکنیم. این چه زبونیه آخه.
از سر کار آن میشویم. باز تو کجا غیبت زد؟

ها؟ :دی

فاطمه دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

عالی ام من.......................

فاطمه دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

بعد میشه با یه چیزی به غیر از مسنجر آن بشی.هر وقت خواستی آن بشی امشب.ممنون میشم.

مهرنوش دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

میلاد هیچ حرفی به ز هان بلد نیست .
وقتی میلاد یه کلمه یاد گرفته بود .... ها ؟؟؟
این عنوان تمام جوابیه های میلاده.

هااااان؟؟؟؟ :دی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد