یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

یک روز کسل کننده

عجب روزی بود امروز! دیشب که با خودم فکر می‌کردم همه‌ش به یه نحوی توی توهم بودم که امروز عصر کلا بی‌کارم و صبح هم می‌رم سر کار. بعد صبح که شد موبایل مربوطه رو برداشتیم و یه نگاهی به این برنامهٔ روزانه انداختیم و دیدیم که بعله! از ساعت ۱۰:۳۰ کلاس داریم. از ۱۰:۳۰ رفتم سر کلاس و تا دوازده داشتم توی کلاس چرت می‌زدم. بعد از دوازده رفتم توی صف برای کامپیوتر که نوبت ترمیم (همون حذف و اضافه) از دستم نره. بعد دوباره از یک تا دو و چهل و پنج سر کلاس حل تمرین بودم و به عنوان یک دانش‌جوی فعال همه‌ش پای تخته بودم. بعد دوئیدم رفتم سایت دانشکده جهت برگزاری کلاس بسیار جذابی که در اون نحوهٔ خاموش روشن کردن مانیتور و تفاوت اسپیکر و ماوس رو یاد می‌دادن.

سپس شتافتیم به سوی کلاس بعدی که تا ۵:۰۰ ادامه داشت. و بعد از اون از ساعت پنج تا خود ۶:۰۰ توی راه بودم.

پس‌نوشت: دیروز یک عدد نوشته اومدم بذارم برای آپ وبلاگ سه بار تلاش کردم و هر سه بار مطلب به ناکجا فرستاده شد. لذا جهت اعتراض به این حرکت سخیف بلاگ‌اسکای که در راستای تحقیر قشر دانش‌جو انجام شده بود و یک توطئهٔ سازمان‌دهی شده‌س به نظر من، دیروز از گذاشتن مطلب جدید خودداری نمودیم

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

ببین میلاد سانسور نداشتیم ها....

ااااااا سر همون کلاس روشن و خاموش کردن مانیتور نذار بگم چه کارا می کردی ها؟؟

سانسور نداشت. ولی قرارم نبود که گزارش کاری تحویل بدم :دی
چی کار می‌کردم مگه؟ چت می‌کردم. دیگه این‌جا همهٔ کسایی که می‌خونن وبلاگو می‌شناسن منو :دی

مهرنوش یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:30 ب.ظ

بازم ؟؟؟؟
میلاد سر کار =چت
میلاد در منزل = چت
میلاد در سایت دانشگاه = چت
میلاد سر کلاس روشن خاموش کردن کامپیوتر = چت
خب پسر خوب ترم اول این واحد رو بر میداشتی این جوری نشی ،

حالا یه جوری می‌گین انگار من کلا چند دقیقه در روز چت می‌کنم! :دی تازه اونم با چند نفر!

زرایر یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام

بامزه بود . منم آپم .

موفق باشید ... راستی ... دست برقضا شما ناپیدا نشدین تازگیا ؟؟؟

آمدیم در وبلاگ مورد نظر.
شدیم؟ نیدانیم :دی

Kaka' دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 01:11 ق.ظ

اه اه..عین یکی از روزای ماس
نمی دونم چی بگم!
راستی برا داستان کوتاهه تا فردا شب بیش تر وقت نداریا
فعلا!

وقتشو بیشتر کنید ;)

ایده دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 07:51 ق.ظ

اره عجب روزی بود دیروز... همه چیز یه جوری بود.
روز تو خیلیم بد نبوده ها...
راستی دیروز ۷/۷/۸۷ بود...

آره خیلی بد نبود فقط کسل کننده بود

همت دوشنبه 8 مهر 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://heyatonline.blogf.com

نکنه مثل من دچار دیسکامگوگلیشن شدی؟

چیسکاموچیلیسین؟!؟؟! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد