یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

قریب‌ترین غریب

این بار که به زمین افتادی، بار چندم بود که آرزو کردی که ای کاش پایی نداشتی تا با آن راه بروی و به زمین بیفتی؟ 

این بار که داشتند مزدت را می‌دانند بار چندم بود که حس کردی چه کوچک‌اند بعضی مردم؟

و این بار که وقتی نثار می‌کردی و فکر می‌کردی ایثار می‌کنی، بار چندم بود که از نگرفتن پاسخ در هم شکستی؟


غریبٌ و مرءٌ واژهٔ یتّخذ دوست شیءً بر هدفاً نمی‌نهم و شاید یجتهد من لما تو یکون کرده شیءً باشی آخر معنا و را هو هستی لایعلم که بهذا تو الخطأ را یسبح آسان فی من ظلال


نظرات 4 + ارسال نظر
ایده یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 01:11 ب.ظ

خوب این جمله یا شبه جمله آخر یعنی چی؟

:دی
همهٔ مزه‌ش به اینه که کشفش کنید دیگه

ایده یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

کشف کردم!!!! بگم؟ جایزه‌م چیه؟

هااااا؟!؟؟ :دی
اول به خودم بگین ببینم ...

زرایر یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام

سه عبارت اول رو که هنوز تجربه نکردم . یعنی مزد که گرفتم ولی فکری در مورد کوچیک و بزرگی مردم نکردم . مگر زمانی که خوبی ای به ملت می کنم و بدی می بینم . اون موقعه که میگم چه حقیرند بعضی ها !

اون عبارت آخرشم ؛‌شرمنده !‌ هرچند رشته دانشگاهی بابام عربی بوده و تو دبیرستان ناچار بودم عربیم توپ باشه ( آخه خانوم دبیرمون همکلاسی دانشگاه بابام بودن !!!‌ ) ولی الان هرجا عربی می بینم ( به جز قرآن ) از صد کیلومتریش در میرم

موفق باشید .

ایشالا هم تجربه نکنید :دی
خب من عوضش کلا به هر زبان خارجی‌ای شدیدا علاقه‌مندم

فاطمه یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

میلاد از دست تو من چی کار کنم.تو نمیدونی من به این جملات حساسیت دارم.دفعه قبل کم بیچاره شدم

منم که ول کن نیستم.بذار الان خستم خودم بعدا میام سراغت بیچارت میکنم

:دی
عمرا بهت کمک کنم. هر وقت اومدی درستش رو صاف بهم گفتی تایید می‌کنم که درسته یا نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد