یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

مرد یعنی این!

یه تست خیلی جالب توسط سایت بی‌بی‌سی انجام می‌شه که از بین همهٔ تست‌هایی که تا حالا آزمایش‌شون کردم به نظرم با پشت‌وانه‌تر بوده. این تست رو توی وبلاگ برای من دیدم.

ما که شدیم هشتاد و پنج درصد مرد. با این استثناء که در مورد کلمه‌گزینی (یکی از تست های قسمت ششم) ذهنم زنونه تشخیص داده شد (:دی) و در قسمت سوم هم از نظر تهیه استراتژی ذهنم امتیازش شد 20 از 20 که اینم یه ذره ابنورماله :دی

فعلا این رو هویجوری نوشتم تا به شرح یک دسته گل اساسی بپردازم :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

jaleb bod movafagh bashi

ممنون، شما نیز!

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 07:57 ق.ظ

میرم تست رو بزنم بیام ، بعد نظرم میدم.
البته قبلش دسته گلتم میخونم

به به! تستش خوبه. نتیجه‌ش رو باید دید برای شما چه می‌شه!

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 09:16 ق.ظ

ااااا نظرم کوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها؟
نیدونم

ایده چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام میلاد آقای ۸۵درصدی و شمسی خانوم ۱۵درصدی!!!!
بابا سیاست... استراتژی... خطرناک... مهلک! کشنده!

نه دیگه وقتی خانوم می‌شم که اسمم عوض نمی‌شه! می‌شم همون میلاد خانوم :دی

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

یه ساعت نظر دادم همش پرید

هیچی دیگه منم اون تست رو دادم و نتیجه این شد که من 30 درصد مرد هستم.حالا نمیدونم اون نمودار را چه شکلی بخونم.ولی فلش روی 30 درصد مردانگی بود.

حالا چی هستم ، الله اعلم

همون که خوندی درسته، فاطمه آقا! :دی

ایده به فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام فاطمه خان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخ.... نزننننننننننننننننن خوب به من چه! خودت گفتی ۳۰ درصد مرد تشریف داری!!!

:دی
آره منم می‌خواستم بنویسم براش فاطمه‌آقا! شما ولی پیش‌دستی کردی.
باز خدا رو شکر من همون مردانگی خودمو حفظ کردم!

فاطمه چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

همین یکی دیگه مونده بود بفهمم که الان کاملا نور علی نور شد همه چی.

:دی
ای بابا! منم حالا یه مقدار میلاد خانومم. تازه همین ایده خانوم مشخّص شده که ایده‌آقاس!!! :دی

زرایر پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

بازم سلام !
من که فعلا مهمونم . برگشتم مشهد میرم خودمو تست می کنم ببینم چقدر مرد شدم !!!!!
بازم موفق باشید !

حتما نتیجه‌ش رو اعلام کنید ما هم بدونیم چند درصد مَردین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد