یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

ادامهٔ ناکامی‌های ویستایی!

در ادامهٔ ناکامی‌های منتشر نشده و مکرّرم در استفادهٔ بهینه از ویندوز ویستا، ‌امروز پرده از این مشکلات بر می‌دارم!

به خاطر این که رم من 2 گیگ نیست، هی دست‌گاهم ریست می شه! آخه من چه گناهی کردم؟ آخرشم می ری توی اینترنت سرچ می کنی می بینی براش یه اسم باکلاس و شیک هم گذاشتن به اسم Blue Screen of Death و همین. نه توضیحی،‌ نه دلیلی. نمی گن بابا من پول ندارم برم یه رم دو گیگ بخرم آخه؟!

خلاصه این که تصمیم گرفتم بعد از تحویل پروژه م که ایشالا می شه جمعه شب،‌ دستگاه رو بترکونم و ویندوز ایکس پی خودشو نصب کنم.

ای مایکروسافت! ای بیل گیتس! ای ویندوز!‌ ای ویستا! تو آدمی؟ تو شعور داری؟ و من یک استراتژیک موهوم دارم و اونم این‌که بریم مایکروسافت رو تسخیر کنیم و به جاش سیب زمینی بکاریم!

نظرات 6 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.emreh-kashkool.blogf.acom

سلام بر استاد میلاد
می گما به جا سیب زمینی پیاز بکارین بهتره.
زیاد جوش نزن.
اون بیل الان داره حال می کنه.بعد تو داری می جوشی؟؟
موفق باشی
فعلا!
منو لینک کن!

«می گما به جا سیب زمینی پیاز بکارین بهتره.»
من این دفعه این حرفتونو نشنیده می گیرم! :D اما کلا به ساحت مقدس سیب‌زمینی اهانت نکنید! من خیلی روی سیب‌زمینی تعصب دارم
مشکل مام حال کردن همون بیله!

امید پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 10:57 ب.ظ

ای گوزل
ثانیه ۳۰۰ دلار

سلطان پنگوئن پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://silentsong.blogsky.com

سلامم...

چیطوری؟

وبلاگ نو مبارک!

ولی من رمم ۱گیگه! ویستا هم جواب میده‌ها! کدوم ورژن رو داری؟!

ویستای Ultimate
یعنی خدایی بیچاره م کرده رفته
بد کند شده ها! بعد آخه من سی پی یو م هم یک و هشت دهم موبایله. یعنی خیلی چیز بدی هم نیست. اما بازم پدرمو درآورده :D

احسان پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://e24h.blogsky.com


اگر مایل به تبادل لینک با وبلاگ ما را دارید لینک وبلاگ مارا در متن یکی از پستها و همچنین در قسمت لینک های وبلاگ خود با عنوان "فروش آنلاین کارت شارژ ارزان " قرار داده و سپس به ما اطلاع دهید تا لینک شما در ساید بار وبلاگ به صورت دائمی درج شود.

http://e24h.blogsky.com

روح مجهول یک اواره جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

مواظب باشید قبل کاشتن سیب زمینی در مایکروسافت،طی این حرکت انتحاریتون،چند عدد بادمجان اصلاح ژنتیکی شده ی با رشد تصاعدی،در کنار چشمتان نکارند!!!
یک موجود زنده ،غیر از طنز ،گمانم بتواند نوشته های ادبی تری هم بنویسد!درست نمیگویم؟!!
یا حق

یک موجود زنده چند وقتی است ادبیات رو تعطیل کرده!
وگرنه در این سراچهٔ دیبا نه هر کو قدم نهاد سلطان بود، و نه هر آن که آمد قربان. هدیتی بود از جانب خدای، خود داد و خود گرفت. ما را در این مقال، جای تنها جای ره‌روی تقدیر است!

فاطمه شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 06:21 ب.ظ

خب منم که از روز اول گفتم ویستاتو بریز دور، چون همین ویستا کارت گرافیکم رو سوزوند و 400 تومن خرج گذاشت رو دستم
(شکلکه گریه، تازه اونم قبل از دفاعم ، دو تا شکلکه گریه)

اینجا شکلک نداریم!
بعدم که من که نمی خواستم بریزم! تازه می خواستم پاکشم کنم.
اما کارداشتم وقت نبود. وگرنه خودت که می دونی من با مایکروسافت چه رابطه ای دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد