یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

همراه شو

به راه بادیه رفتن، به از نشستن باطل

که گر مراد نجویم به قدر وسع بکوشم

سعدی


پس‌نوشت: بماند که این را سال هشتاد و هشت نوشته بودم، امّا همین الآن هم -- به دلایلی دیگر -- همین حرف را می‌زنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
همت پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 10:23 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com/

هشتاد و هشت؟
یادم نمیاد

بله. مطلب آرشیو شده بود (چرکنویس).
اگه دقّت کنید شماره​ی مطلب سیصد هست ولی مطلب پایینی شماره​ش هست ۳۷۴. این رو خیلی وقت پیش نوشته بودم، بعد چون می​خواستم یه چیزی هم در ادامه​ش بنویسم منتشر نکردم، الان دیدم داره خاک می​خوره، مناسب هست، و من هم چیزی ندارم در ادامه​ش بگم، این شد که منتشر شد :)

مبهم پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

رسما اگه یه سری رای بیارن که من فرداش اپلای میکنم...

دقیقا تو این فکر بودم حالا که در کشورمون با آزادی نزدیک به مطلق !شبکه های اجتماعی باز نمیشن ، وبلاگ به وبلاگ بیام کامنت بذارم که بیایم رای بدیم که وبلاگ رو باز کردم این پستو دیدم.

ولی کاش یکی به فکر روستاها و شهر های کوچک هم باشه .
کاش خدا نظری به این گوشه از زمین هم بکنه..

:) امیدوارم که خدا نظری به این گوشه از زمین هم بکنه. امیدوارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد