یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

صد هزار

به صد هزارمین بازدیدکننده‌ی وبلاگ، در صورتی که تصویر صفحه‌ی وبلاگ رو (تصویر از قسمت آمار بازدید) به دست بنده برسونه هدیه‌ی تقدیم خواهد شد.


پس‌نوشت: در صورت ارائه‌ی تصویر عدد بازدید از نود و نه هزار و نهصد و نود، تا صد هزار و ده، و نبودن بازدیدکننده‌ی صدهزارم، به نزدیک‌ترین عدد جایزه تعلّق خواهد گرفت!!


نظرات 11 + ارسال نظر
آبجی کوچولو چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

=)) 700 تا مونده که!
به این میگن تبلیغات!

:))) آره. آخه معمولاً بازدیدکننده‌های وبلاگ من به صورتی موجی می‌ره بالا. مثلاً یهو دو سه هزار تا در عرض یک هفته. بعد یک ماه هیچ خبری نیست.
در نتیجه گفتم که از الآن بگم.

رهگذر چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://rahgozare90.blogfa.com/

خیلی مونده که :)

آری! :دی

مبهم پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

:)))
حالا چی هدیه میدین ؟
مهمش اینه !:دی

باید ببینیم تو این گرونی ، صرف میکنه یانه !:دی

توی این گرونی من اگه یه شکلات هم هدیه بدم باید خوشحال بود! :دی

من روی ماه زندگی کرده ام شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

کمین کنم اینجا جاییزه بگیرم
تازه من باید برای تو یه جاییزه میاوردم هزار سال پیش

آره دیگه. باور کن جایزه‌ش می‌ارزه! :دی
ای بابا، شما که رفتی روی ماه و اون فیلم ما رو ندادی!

مه‌تاب چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

من به نوبه خودم همه تلاشمو میکنم :دی

ما برای شما سوت می‌زنیم!

مبهم چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 09:53 ب.ظ

شیطونه میگه بشینم همینجا ، هی دکمه ی رفرش رو بزنم :دی
ببینید جوونای مردمو به چه کاری وا میدارید :دی

:))))
هدف وسیله رو ... ؟

مبهم جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

در سطح شعاری ،نه نمیکنه ! اصلا !
ولی کی گفته من به شعارهایی که میدم عمل میکنم ؟ :دی هان ؟ :دی


* نمیدونم چند صدبار این کامنت اومده ، هی ارور میده !من بی تقصیرم !

:))) همین یک بار

بدون شرافت شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://joharmeshki.blogfa.com/

من یه رونین هستم نه برای جایزه کار میکنم نه برای شرافت


-----------------------------
دیدی دلا که یار نیامد
گرد آمد سوار نیامد

!!!

مبهم شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

100015 !
اگه زودتر برگشته بودم خونه ! والا اخلاقِ کانتی واسه ما نون و آب نمیشه :دی

فعلا که همینه!

خومونی یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

بما هم میدن...!؟

به همه!

رهگذر سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 03:40 ب.ظ http://rahgozare90.blogfa.com/

رد شده اینی که من الآن دارم میبینم 100143 هست :دی جایزه رو کسی گرفت یا چی؟

رد شده دیگه. بله یک آدمی قراره بگیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد