یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

منتظر

روزهاست که منتظرم ... شاید که بیایی باز و شاید مثل همه‌ی وقت‌های دیگر انگشت‌ات را بکنی توی سوراخ کوچک روی دیوار مقوّایی کارتُن کوچک‌ام و جلوی همین ذرّه‌ی نوری که دارد صبح اوّل وقت می‌تابد توی چشم‌هایم و خوابم را کمی ناآرام و قدری روشن‌تر می‌کند را بگیری.

کجایی؟

اگر می‌خواهی بیا، مثل همیشه، در بدترین زمان ممکن نیا!

اگر می‌خوابی بیایی، من هیچ، دیگران را بی‌خبر نگذار!

روزهاست که منتظرم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
قلم پنج‌شنبه 17 شهریور 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://puzzle-of-existence.blogfa.com

خوب ،یه اعتراف : هیچی نفهمیدم از این متن.
ولی نور ، نوری از اون بیرون اگه بتابه به اتاقک بد نیست...انحصار ِ فکر ِ آدمی ، بدون ِ پیامی از اون بیرون ، از حقیقت دور تر و دور تر میشه...میشه یه خیال...رویا..خواب...
بیداری بد نیست.


*اگه کامنت خیلی پرت بود به متن ، من بی تقصیرم ! متن دیگه بیش از توان ِ حدس ِ من رمز گون بود :)

:دی! عجب، اتّفاقاً این از معدود متن‌هاییم بود که خیلی سعی نکرده بودم چیزی به جز اون‌چیزی که حس می‌کنم رو بنویسم!

خیلی هم پرت نبود!

اردوان جمعه 18 شهریور 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://artaban.persianblog.ir

حرف دل بود...

حرف دل بود. :)

همت شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

کلمه مطلقا قدرت انتقال حس را ندارد ولی احساس انقدر قدرت دارد که از طریق کلمات هم می تواند جابجا شود

:)

قلم شنبه 19 شهریور 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

نمیدونم.من پست های قبلی رو بیشتر می فهمیدم ( به زعم خودم البته شاید برداشت از مقصود نویسنده دور باشه )
حتی اون پستی بود که عناوینش اخرش یه جمله میشد....از پست دوم ، متوجه شدم عناوین به هم مربوط اند...یا کلید واژه های حرفهای سهروردی ، بعضا واضحه در نوشته هاتون.البته من درک درستی از سهروردی ندارم.
نمیدونم.
شاید ، چون برام هیچ وقت "نور " نکته ی منفی نداشته...نمیدونم.

هممم . نور معنای منفی نداشت!

پیله پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

خیلی سخته کامنت گذاشتن رو این پست!

نمی دونم از نفهمیدنش نشئت می گیره یا از زیادی فهمیدنش!

حسم در غالب کمات قابل گفتن نیست!


خوابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بخوابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد