یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

تو مرا بس است ...

برای تو می‌نویسم این بار و نه او.

تو مرا بس است، به خداوند سوگند. تو، مرا بیش از کفایتی. تو چیزی هستی بیش از آن‌که هرگز - در خواب حتّی - جرأت می‌کردم به آن بیاندیشم، چه رسد که آرزویش را کنم.

تو آنی که هرگز حتّی فکرش را نمی‌کردم در جایی خارج از عالم رؤیا پای در زندگی من بگذارد.

از بودنت خوشحالم. برایم بمان.

بشنوید

نظرات 10 + ارسال نظر
تو جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

تو او را بیش از اینکه به دنیا بیاید دوست میداشتی...

آری احتمالاً که هم‌چنین است ...

کوچولوترین ستاره جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 11:51 ب.ظ

این نت نداشتن ما هم شده دردسر برای خودمان و بیقیه
باور کنید بی معرفت نیس تیم
نت ندارم .. این آپ ها هم مال موقعی ست که از یک جا نت گیر میاوریم بدو یی او میاییم آپ میکنیم میرویم
دعا کن نت دارشم میام باز پای ثابت
میشوم و هی دعوایت میکنم
راستی سلام
خوبییی؟
دوست ما هستی هنوز .. قدیمی هم نمیشوی
همیشه حدید خواهی ماند و عزیز

سلام
مرسی. دوستی‌ات را ارج می‌نهم و امیدوارم برایت دوست خوبی باشم.

همت یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://heyatonline.blogfa.com

این نظر مربوط به این پست نیست

پنجشنبه شب پیامکی از دوستی دریافت شد که حس یکی از مطالبت را منتقل می کرد. از جمعه صبح تا الان کل مطالب وبلاگت رو زیر رو کردم ولی پیداش نکردم.
حسی شبیه به دوست داشتن انجام کاری بزرگ با وجود اطلاع از اینکه مطلقا توانش نیست

راستش را بخواهی خودم هم نمی‌دانم کدام مطلب است این که می‌گویی. امّا اگر مضمون جمله‌ای از آن یا عنوانش را به خاطر داری، حتماً برایت می‌یابمش.

همت دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

دیروز تمام مطالبت_بعضی فقط خط اول_ را خواندم ولی پیدا نشد یک حسی مثل اینکه بخواهی خود را از یک جای خیلی بلند به پایین بیاندازی ولی توان و امکانش نیست

فکر کنم این باشه
http://alivingbeing.blogsky.com/1387/06/28/post-58/

همت دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://heyatonline.blogfa.com

نه چه ربطی داره؟
به هرحال ممنون

اینم راجع به این بود که می‌خواست بپره طرف پایین ولی جرأتش رو نداشت.
:دی
الآن چیز دیگه‌ای یادم نمی‌آد! ببخشید.

کوچولوترین ستاره سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
خوفی؟
باز که اپ نشده اینجا که ما دو روز یه بار نت گرمون میاد ..
تو آپ کن من میام میخونم
هستید

سلام سلام
باشه حتماً می‌نویسم.
مرسی :)

molden سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

خدا برایتان حفظش کند ;)

خدا شما را هم حفظ کند! مرسی. :)

مرد یخ زده چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

به این "تو"نیاز داریم
برایمان نیست!
لعن دارد این شانس به مولا!

بیابش. جایی همین دور و بر هاست. کمی بخت و کمی همّت می‌خواهد

قلم پنج‌شنبه 6 مرداد 1390 ساعت 05:32 ق.ظ

قدرش را پس خیلی خیلی بدانید....
چه عجب یک پست ِ امیدوار کننده در این وبلاگ بعد از مدتها رویت شد !:دی
*بوی بهبود ز اوضاع جهان میشنوم....
*تا باد چنین بادا....

قدرش را می‌دانم. او هم.
بله! الآن‌ها امید دارم.

قلم جمعه 7 مرداد 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

خدارا شکر. :)
و آفرین به هر دوتان و هر دو پاینده باشید و رو به تعالی.

تشکّر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد