یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

... مال من

زیر لب زمزمه می‌کرد «عقاید نوکانتی ...»

و من زیر چشمی نگاهش می‌کردم.

امروز هیچ مهم نیست که چه مال توست و چه مال من. من فقط یک چیز می‌خواهم ... و آن را دارم.

پس برو و با دنیات خوش باش و همه‌ی داشته‌هات و نداشته‌هام را به رخ من و عالم بکش.

بشنوید

نظرات 8 + ارسال نظر
کوچولوترین ستاره جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 03:36 ق.ظ

چه چیزی داری؟؟
ما هم چیزی نداریم .. چرا داریم من سالمی رو دارم

من هم کلّی مداد دارم

پروتی جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام بر یک موجود زنده
چند وقت بود سر نزده بودم حسابش از دستم در رفته

:) مهم اینه که گه‌گاهی هستین.

کوچولوترین ستاره جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

یعنی تراش نداری؟

اممم من نه ولی کلّاً تو خونه پیدا می‌شه

همت شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://heyatonline.blogfa.com

آیزنهاور و منتگومری را هم که بیانگیزد مرا ساقی و همان یک باده اش بس که بنیادش براندازیم

بهشت عدن از آن تو
اگر خواهی بیا با ما
که از پای خمش یکدم به حوض کوثر اندازیم

بیا تا کربلا با ما دلت را صاف کن آخر
که با این جرعه‌ی صافی نظر بر خیبر اندازیم

کوچولوترین ستاره شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

چرا از مداد نوکی استفاده نمیکنی؟
حالا مداد هات خوشگلا؟

ای بد نیستن. مداد هام رنگی ان. مداد نوکی رنگی دوست ندارم.

کوچولوترین ستاره دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://kochiktarinsetaree.persianblog.ir/

خودکار دوست نداری؟
پاشو بیا وب من یعنی چه

نه با همون مداد راحتم. مرسی.
میام.

کوچولوترین ستاره سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 05:14 ق.ظ

از کامنتت خوشم آمد
ممنون

:) خواهش می‌کنم.

مرد یخ زده جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

باز خوبه آدم بدونه که یه چی داره که مال اونه..حس خوبی می دتت!

آره. موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد