یک موجود زنده
یک موجود زنده

یک موجود زنده

همراز

همه‌ی رازها را به تو گفتم، و تو، رازم بودی. همه‌ی رازها را در تو گفتم، و تو، در من، همرازم گشتی، تا آن‌که من را از تو جدایی نبود. فراقت، فراغت می‌ربود و شبم را سیاه و بی‌معنا می‌کرد.
و این‌روزها، ای همراز، ای آن‌که تفسیر هر آن‌چه می‌نوشتم، تو بودی، از من دور شده‌ای چقدر. چقدر تو امروزها نیستی، و چقدر تو را می‌ستایم؛ بیش از پیش، و با حالی دگرگون.
همراز، هم‌رازی می‌کرد ما را، و هم رازی بود برای ما: رازی که داشتنش را شایستگی می‌بایست.
نظرات 1 + ارسال نظر
گاما پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام
آدم خوب نیست همه ی راز هاش رو به یک نفر بگه که یکی همراز داشته باشه!
ولی همرازی یک نفر ممکنه برامون اون قدر عزیز باشه که همرازیش رو به هیچ کس نگیم و این میشه یک همراز خاص!
شاد و سلامت باشید

هممم ... یه جورایی آره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد